آفتاب

ندا آقاسلطان در سریال 8.5 دقیقه +عکس

ندا آقاسلطان در سریال 8.5 دقیقه +عکس

مسئله به نظرم بعضی مدیران رسانه ملی هستند که سرمایه سازمان، و پرمخاطب ترین ساعت پخش تلویزیون را در اختیار کارگردانی قرار میدهند که در سابقه اش برای اولین بار در انقلاب اسلامی در فیلم سینمایی توقیف شده خانه_دختر، تجاوز به محارم را بر روی پرده سینما برد.

سید مجتبی موسوی در اینستاگرام خود با اشاره به سریال هضت و نیم دقیقه نوشت:
من #توهم_توطئه ندارم، اما در این #هوای_آلوده دیگر برفی هم نیست که سرم را مثل کبک فرو کنم در آن. مسئله هم به نظرم تنها این سکانس از #سریال_هشت_و_نیم_دقیقه #شبکه_دو نیست که ظاهرا به صورت کاملا اتفاقی شباهتی با بازی معروف #ندا_آقا_سلطان در #فتنه_88 دارد.
اطلاعات روز# سید مجتبی موسوی در صفحه اینستاگرام خود با انتشار عکسی از سریال "هشت و نیم دقیقه" نوشت:
من #توهم_توطئه ندارم، اما در این #هوای_آلوده دیگر برفی هم نیست که سرم را مثل کبک فرو کنم در آن. مسئله هم به نظرم تنها این سکانس از #سریال_هشت_و_نیم_دقیقه #شبکه_دو نیست که ظاهرا به صورت کاملا اتفاقی شباهتی با بازی معروف #ندا_آقا_سلطان در #فتنه_88 دارد و به صورت اتفاقی تر همین صحنه 10 مرتبه در قسمت 22 این سریال باز آفرینی میشود. اگرچه به گفته #سید_مرتضای_آوینی حتی یک فریم هم در یک فیلم نمیتواند اتفاقی باشد. مسئله به نظرم بعضی مدیران #رسانه_ملی هستند که سرمایه سازمان، و پرمخاطب ترین ساعت پخش تلویزیون را در اختیار کارگردانی قرار میدهند که در سابقه اش برای اولین بار در انقلاب اسلامی در فیلم سینمایی توقیف شده #خانه_دختر، تجاوز به محارم را بر روی پرده سینما برد.
پ ن:
مؤکداً سفارش می‌کنم به برنامه‌ریزی، رعایت راهبردهای کلان، جذب و حفظ و تربیت نیروهای انقلابی و کارآمد و حضور مؤثر در فضای مجازی اهتمام بورزید و به خدای متعال توکل و اعتماد کنید.(قسمتی از حکم انتصاب #مقام_معظم_رهبری به دکتر #علی_عسگری) صرفا از لحاظ جذب و حفظ و تربیت نیروهای انقلابی کارآمد!!
کد N1557913

وبگردی