آفتاب

روایت علم‌الهدی از مذاکره با اعضای ستاد موسوی در سال ۸۸/عده‌ای بنا دارند ریشه دین و رهبری را بزنند

 روایت علم‌الهدی از مذاکره با اعضای ستاد موسوی در سال ۸۸/عده‌ای بنا دارند ریشه دین و رهبری را بزنند

امام جمعه مشهد گفت: در سال ۸۸ عده‌ای از ستاد میرحسین موسوی آمدند تا با بنده مذاکره کنند، در این دیدار همسر ۵ شهید از شهدای سرشناس را نیز با خود آوردند.

آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر دیروز در دیدار با فرماندهان گردان‌های قرآنی که در محل دفتر امام‌ جمعه برگزار شد، اظهار کرد: شما همسران شهدا در پای شهادت همسرانتان مقاومت کردید که این پایداری شما بسیار ارزشمند است.

وی افزود: روزی که عزیزتان به شهادت رسید شما نرفتید یک زندگی عادی و روزمره را ادامه دهید بلکه در عرصه شهادت قدم برداشتید.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شما اجتماعاتی به نام گردان تشکیل دادید، اضافه کرد: خواهرانی که در سن جوانی همسر از دست می‌دهند زندگی‌شان از هم‌پاشیده می‌شود اما شما تنها به خانه‌داری اکتفا نکردید و پا در عرصه ایثار و شهادت گذاشتید و اجر شما بالاتر از امتیاز همسر شهید است.

علم‌الهدی افزود: این امتیاز، امتیاز ذاتی خودتان است و امتیاز نسبت شما با شهید نیست؛ بنابراین باید قدردانی کنید که برکت شهادت شهید در زندگی شما اثر گذاشته است.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی بیان کرد: عده‌ای بنا دارند ریشه دین و ریشه رهبری را بزنند و نقشه‌هایی که در کار دارند به آن حد رسیده است که اگر کوتاه بیاییم از تار موی یک زن بی‌حجاب که بیرون است تا مسئله فساد و فحشا در مملکت راه می‌اندازند.

وی ادامه داد: تشکیلات فرهنگی و قرآنی خود را پایگاهی کنید تا مبارزه با فحشا و فساد با جدیت انجام شود.

علم‌الهدی اضافه کرد: در عرصه خانواده و همسران شهدا بعضی جریانات سیاسی آن‌ها را ملعبه کرده و با آن‌ها کاسبی سیاسی می‌کنند.

امام‌جمعه مشهد با بیان اینکه در سال ۸۸ عده‌ای از ستاد میرحسین موسوی آمدند تا با بنده مذاکره کنند، خاطرنشان کرد: در این دیدار همسر ۵ شهید از شهدای سرشناس را نیز با خود آوردند و بنده گفتم آن چیزی که برای من باعث ناراحتی است کاسبی سیاسی افراد از خانواده شهدا است تا به این وسیله آرای مردم را جذب کنید و می‌خواهید خانواده شهدا بلندگوی شما شوند اما آن عاملی که شهید این خانم به خاطر آن خون داده است مسئله رهبری و ولایت است، اما شما علیه ولایت کار می‌کنید.

وی خطاب به همسران شهدا گفت: این تشکل شما تشکل ارزشمندی است که برخی جریانات ممکن است علیه خون مایه شهیدتان که ولایت و رهبری است، طمع کنند.

علم‌الهدی در پایان یادآور شد: مهم رهبری است که همه به ایشان علاقه‌مند هستند و تنها توقع این است که پای رهبری بایستیم، متأسفانه در برخی جاهای دیگر همسران شهدا ابراز سیاسی جریانات شدند اما زنان شهید خراسانی ملعبه نشدند.

ایلنا
کد N1557253

وبگردی