آفتاب
ظرف 24 ساعت گذشته؛

سوانح رانندگی در لرستان 3 کشته و 4 زخمی برجای گذاشت

سوانح رانندگی در لرستان 3 کشته و 4 زخمی برجای گذاشت

خرم آباد- ایرنا- فرمانده انتظامی پلدختر گفت: روز دوشنبه در دو سانحه رانندگی در محورهای ارتباطی شهرستان پلدختر سه نفر کشته و چهار نفر دیگر مصدوم شدند.

سرهنگ «صفر عبدالوند» دوشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در نخستین مورد، یک دستگاه کامیون دانگ فنگ به شماره 145 ع 85 ایران 19 که از کرمانشاه به سمت پلدختر در حرکت بود در گردنه طول کش واقع در 12 کیلومتری شمال غربی پلدختر با دو دستگاه وانت پیکان و سواری ال 90 برخورد کرد.
وی اظهار کرد: شدت تصادف به حدی بود که راننده و سرنشین کامیون با هویت نامعلوم در دم کشته شدند و راننده پیکان وانت به نام سعید علیزاده دیناروند زخمی شد.
فرمانده انتظامی پلدختر ادامه داد: این مصدوم توسط اورژانس 115 و با هماهنگی نیروهای انتظامی و پلیس راه به بیمارستان امام خمینی(ره) پلدختر منتقل شد.
وی با بیان اینکه کارشناس پلیس راه ملاوی در حال بررسی دلیل وقوع این حادثه است، گفت: در این حادثه، راننده سواری ال 90 به نام آیت یاری زخمی شد که در بیمارستان پلدختر به صورت سرپایی مورد مداوا قرار گرفت.

** سانحه رانندگی در آزادراه پل زال- خرم آباد یک کشته و دو زخمی برجای گذاشت
سرهنگ عبدالوند در بخش دیگر از اظهارات خود اضافه کرد: واژگون شدن یک دستگاه خودروی سواری لیفان در آزادراه پل زال- خرم آباد در 70 کیلومتری جنوب پلدختر نیز منجر به کشته شدن یک نفر و زخمی شدن دو نفر دیگر شد.
وی افزود: این خودرو با شماره 627 ی 97 ایران 55 به سمت خرم آباد در حال حرکت بود که به دلیل خستگی و خواب آلودگی راننده واژگون شد.
فرمانده انتظامی پل دختر ادامه داد: در این حادثه، راننده خودرو با نام اسماعیل رضایی 45 ساله در دم جان باخت و دو سرنشین 40 و 43 ساله با نام های اکبر حسینی و محمد ساریخانی بشدت مصدوم شدند.
عبدالوند افزود: این مصدومان توسط اورژانس 115 به بیمارستان امام علی (ع) شهرستان اندیمشک استان خوزستان منتقل شدند.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی شهرستان خرم آباد مرکز استان لرستان واقع شده است.
شبد**7272**3022**1504**خبرنگار: فاطمه مهرابی** انتشاردهندگان: احسان کردی** علی پاینده
کد N1557191

وبگردی