آفتاب

البرز 2روز آینده یخ می زند/ثبت دمای 14درجه زیر صفر در استان

البرز 2روز آینده یخ می زند/ثبت دمای 14درجه زیر صفر در استان

کرج - ایرنا - مدیرکل هواشناسی البرز با اشاره به تداوم کاهش دما در 2 روز آینده، گفت: استان 2 روز آینده دمای هوای 14 درجه زیر صفر تا صفر درجه را در نقاط مختلف تجربه می کند.

منصور رحمانیان عصر دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: با نفوذ و استقرار توده هوای سرد بر کشور، تا روزهای پایانی هفته کاهش دما در سطح استان پیش بینی می شود.
وی خاطرنشان کرد: در 24 ساعت آینده آسمان استان نیمه ابری بعضی ساعات افزایش ابر با
بارش پراکنده برف و باران و وزش باد و در پاره ای مناطق مه آلود پیش بینی می شود که از روز سه شنبه به تدریج از میزان ابرها کاسته می شود.
مدیرکل هواشناسی استان البرز تصریح کرد: کمترین دما در روزهای سه شنبه و چهارشنبه در دیزین با 14 درجه زیر صفر خواهد بود و بیشینه دما در این روز در دیزین 3 و 4 درجه زیر صفر خواهد بود.
رحمانیان همچنین گفت: دمای کمینه شهرستان طالقان در روزهای سه شنبه و چهارشنبه به ترتیب 9و 10 درجه زیر صفر خواهد. کمینه دمای هشتگرد و شهرستان نظرآباد نیز در این 2 روز 7 و 9 درجه زیرصفر و دمای خواهد بود.
وی ادامه داد: دمای کمینه شهرستان فردیس در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 4 و 5 درجه زیر صفر و شهرستان اشتهارد 5 و 6 درجه خواهد بود.
مدیرکل هواشناسی البرز همچنین افزود: بیشینه دمای هوا در کرج در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 3 و 2 درجه و کمینه آن 5 و 6 درجه زیر صفر خواهد بود.
1535/6155خبرنگار:مریم صوفی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
کد N1556974

وبگردی