آفتاب

صدور بیش از 1000مجوز پرواز ویژه ایام اربعین به مقصد عراق

صدور بیش از 1000مجوز پرواز ویژه ایام اربعین به مقصد عراق

ایلنا: معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری از صدور بیش از 1000مجوز پرواز ویژه ایام اربعین حسینی به مقصد عراق خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، مرتضی دهقان با بیان این مطلب که عملیات پروازهای اربعین حسینی امسال از 22 آبان آغاز و تا 6 آذرماه ادامه دارد اظهار داشت: سازمان هواپیمایی کشوری در راستای لزوم برنامه ریزی و هماهنگی پروازهای عتبات عالیات در این ایام با تشکیل جلسات متعدد با انجمن صنفی شرکت های هواپیمایی و مدیران بازرگانی آن شرکت ها دستورالعمل ابلاغی نرخ فروش بلیت پروازهای نجف اشرف و بغداد  در ایام اربعین را اعلام کرد.

وی افزود: سازمان هواپیمایی کشوری برای این ایام در مجموع 1015 مجوز پرواز صادر کرد که از این تعداد 830 مجوز پرواز برنامه ای و فوق العاده برای شرکت های هواپیمایی داخلی و 185 مجوز برنامه ای و فوق العاده پرواز برای شرکت های هواپیمایی عراقی به مقصد نجف و بغداد صادر شده است.

گفتنی است؛ پروازهای ایام اربعین حسینی از فرودگاههای تهران، مشهد، یزد، تبریز، اصفهان، کیش، زاهدان، ایلام،رشت، بندرعباس، رفسنجان، کرمان، ساری، اردبیل، شیراز، بیرجند، ارومیه و گرگان به مقاصد نجف و بغداد پرواز صورت گرفته است.

کد N1556779

وبگردی