آفتاب

علت نیمکت نشینی «رونی» در دیدار مقابل آرسنال فاش شد

علت نیمکت نشینی «رونی» در دیدار مقابل آرسنال فاش شد

سرمربی پرتغالی منچستریونایتد اعلام کرد به دلیل اینکه مهاجم تیم ملی انگلیس از سرعت بالایی برخوردار نیست، وی را از ترکیب ابتدایی بازی مقابل آرسنال کنار گذاشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، «وین رونی» مهاجم تیم فوتبال منچستریونایتد در پیروزی دو هفته قبل این تیم مقابل سوانزی سیتی، دو پاس گل داد اما در بازی این هفته یونایتد مقابل آرسنال در ترکیب ابتدایی این تیم حضور نداشت.

«ژوزه مورینیو» سرمربی منچستریونایتد درباره تصمیمش مبنی بر نیمکت نشینی رونی در این دیدار، ظاهراً اقدام به شفاف سازی کرده است.

«شیاطین سرخ» در این دیدار خانگی با گلی که در دقایق پایانی دریافت کردند، با تساوی یک به یک، در جایگاه ششم جدول لیگ برتر قرار گرفتند.

مورینیو که در این دیدار احتیاج به سرعت بیشتری در زمین داشت، گفته است که رونی به دلیل اینکه کند است از فهرست ابتدایی تیم کنار گذاشته شد. وی در این بازی به جای رونی از «خوان ماتا»، «آنتونی مارسیال» و «مارکوس راشفورد» استفاده کرد.

مرد پرتغالی در این باره گفت: فکر کردم که باید توپ را در اختیار داشته باشیم. آرسنال تیمی است که به رقبا اجازه بازی کردن می دهد. فکر کردم که فضا خواهیم داشت و توپ را به راحتی به مهاجمان می رسانیم. بنابراین به کسی اعتقاد داشتم مثل خوان ماتا، آنتونی مارسیال و مارکوس راشفورد که از وین رونی سریع تر بودند، بازیکنان هجومی بهتر را یک به یک در خط حمله گذاشتم. به نظرم این بهترین انتخاب بود.

مورینیو همچنین با یک تصمیم سخت دیگر مواجه است که آیا «مایکل کریک» را در ترکیب تیم حفظ کند یا خیر.

کد N1556480

وبگردی