آفتاب
فرمانده تفحص لشگر 17علی ابن ابیطالب

شهدا با بصیرت و تفکر ناب، رهروی حقیقی مکتب عاشورایی بودند

شهدا با بصیرت و تفکر ناب، رهروی حقیقی مکتب عاشورایی بودند

ساوه - ایرنا - فرمانده تفحص لشگر 17علی ابن ابیطالب گفت: شهدا با بصیرت و تفکر نابشان، عظمت وعزت را برای کشور اسلامی به ارمغان آوردند و به عنوان رهروان حقیقی مکتب عاشورایی بودند.

به گزارش ایرنا، سردار حسین کاجی عصر یکشنبه در یادواره 49 شهید منطقه آسیابک زرندیه درمسجد جامع این منطقه، گفت: یاواره شهدا کمترین کاریست که می توان در برابر درک عمیق و انتخاب هوشمندانه شهدا برگزار کرد و باید با اشاعه تفکر شهدا راه نظام اسلامی را بیمه کرد.
وی بیان کرد: شهدا متعلق به یک نسل و زمان خاصی نیستند بلکه یاد وخاطره و راه سرخشان همواره زنده است.
فرمانده تفحص لشگر 17 علی ابن ابیطالب ادامه داد: پیاده روی عظیم و میلیونی اربعین حسینی نشان از پویایی مکتب عاشورایی دارد و این دستاورد را مدیون انقلاب اسلامی و جانفشانی شهدا هستیم.
سردار کاجی گفت: در جنگ تحمیلی 44کشور به عراق کمک می کردند و لی دنیا دید که رزمندگان اسلام با تکیه بر سلاح ایمان بر ظلم و زیاده خواهی پیروز شدند.
این فرمانده دوران دفاع مقدس اظهار کرد: رسالت تک تک مردم در قبال خون شهدا این است که با دشمن شناسی و تلاش برای عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی ، کشور را در تداوم مسیر صحیح یاری دهند.
وی افزود: بودن در جبهه اسلام ناب افتخار است و همه باید بکوشیم امانت نظام اسلامی به دست صاحب برحقش برسد.
سردار کاجی عنوان کرد: خانواده شهدا سرمایه نرم نظام اسلامی هستند چرا که بهترین داشته های زندگیشان را در راه اسلام عزیر دادند و ارج نهادن به آنان کمترین کاریست که می توان کرد.
وی گفت: والدین باید امروز در تربیت فرزندانشان از خانواده شهدا درس بگیرند چرا که آنان درک عمیق و آموزه های قرآنی و دینی را شالوده تربیت فرزندانشان کردند.
فرمانده تفحص لشگر 17علی ابن ابیطالب اضافه کرد: مهم ترین ویژگی شهدا انس با قرآن، انس با نماز و انس با اهل بیت پیامبر بود که این مهم محور مکتب عاشورایی است .
سردار کاجی گفت: قدرت معنوی باعث شد که رزمندگان د رجبهه های حق علیه باطل به پیروزی برسند و همین معنویت شهدا را جهانی و جاودانه کرد.
مدیحه سرایی در رثای سید وسالار شهیدان کربلا حضرت امام حسین (ع) و شهدای منطقه آسیابک و گلباران گلزار شهدا و اجرای نماهنگاز شهدا از دیگر برنامه های این یادواره بود.
شهرستان زرندیه به مرکزیت شهر مامونیه با جمیعت 57هزار و153 نفر در دوران دفاع مقدس 436 شهید تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است .
4896/6013/خبرنگار:حمید فرقانی**انتشار دهنده:مژگان حیدری*
کد N1556029

وبگردی