آفتاب
هفتم آذرماه؛

کارگاه آموزشی روش‌شناسی علوم انسانی اسلامی برگزار می‌شود

کارگاه آموزشی روش‌شناسی علوم انسانی اسلامی برگزار می‌شود

کارگاه روش‌شناسی علوم انسانی اسلامی با حضور سیدمحمدتقی موحدابطحی، عضو گروه روش‌شناسی علوم انسانی اسلامی شورای بررسی متون برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر،  کارگاه روش‌شناسی علوم انسانی اسلامی که از هفتم آذر ماه سال جاری به مدت ۱۲ ساعت و در ۳ جلسه ۴ساعته، روزهای یکشنبه و چهارشنبه برگزار می‌شود، به بررسی عناوینی نظیر چیستی علوم انسانی و تاریخچه شکل‌گیری و مبانی علوم انسانی‌ پوزیتیویستی، مواجهه‌های مختلف با علوم انسانی پوزیتیویستی در غرب سکولار و مبانی پارادایمی آنها، معناداری، امکان، ضرورت، مطلوبیت و اخلاقی بودن ایده علوم انسانی اسلامی و معرفی و ارزیابی پیشنهادی برای تولید علوم انسانی اسلامی می‌پردازد.

گفتنی است که این کارگاه با هدف افزایش دانش نظری روش‌های دست‌یابی به علوم انسانی اسلامی و ارتقای مهارت عملی نقد آثار موجود در زمینه علوم انسانی اسلامی برگزار می‌شود. وحضور برای تمام متخصصان و علاقه‌مندان علوم انسانی بلامانع است. و به شرکت‌کنندگان در این دوره گواهینامه معتبر مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعطا می‌شود که ارزش علمی و اداری دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به سایت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی www.ihcs.ac.irمراجعه و یا در ساعت اداری با شماره تلفن ۸۸۶۲۴۴۸۵ سرکار خانم عبداللهی تماس حاصل کنند، یا به نشانی تهران، بزرگراه کردستان، نبش خیابان دکتر صادق آئیه وند (۶۴غربی)، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی مراجعه کنند.

این کارگاه به همت گروه روش‌شناسی علوم انسانی اسلامی و همکاری پژوهشکده شورای بررسی متون و کتب علوم انسانی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می‌شود.

کد N1555792

وبگردی