آفتاب
برای کسب سهمیه مسابقات جهانی؛

رقابتهای انتخابی والیبال بانوان آسیا در هند برگزار می‌شود

رقابتهای انتخابی والیبال بانوان آسیا در هند برگزار می‌شود

نایب رئیس فدراسیون والیبال گفت: برگزاری انتخابی مسابقات بانوان جهان در منطقه آسیای مرکزی به میزبانی کشور هند قطعی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات والیبال انتخابی بانوان قاره آسیا در دو مرحله برگزار می شود که در مرحله نخست رقابت ها در پنج گروه پیگیری می شود و تیم های قهرمان این پنج گروه به همراه پنج تیم برتر قاره آسیا در مرحله نهایی در دو گروه به مصاف یکدیگر می روند.

زهره میرسپاسی، نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال با تایید این خبر درباره برنامه های تیم ملی ایران برای حضور در این رقابت‌ها گفت: ۱۵ بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت شدند که تمرینات خود را از ۱۲ آذرماه در کمپ بانوان مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز می کنند.

تصریح کرد: تیم ملی والیبال بانوان ایران ۲۳ آذرماه راهی هند می شود تا در رقابت‌های انتخابی منطقه آسیای مرکزی که با حضور چهار تیم  هند، مالدیو، ایران و بنگلادش از ۲۶ آذرماه شروع می شود، شرکت کند.

وی درباره اقدامات انجام شده برای دریافت ویزای تیم ملی بانوان گفت: اقدامات لازم آغاز شده، اما دریافت ویزا از سفارت هند در تهران زمان بر است و از سوی دیگر دعوت نامه ارسالی فدراسیون این کشور به صورت کلی بود که باید تغییراتی در آن لحاظ و دوباره برای ایران ارسال شود.

نایب رئیس فدارسیون والیبال درباره تعطیلی لیگ برتر بانوان برای این رقابت ها نیز گفت: سه هفته تعطیلی لیگ برتر بانوان قطعی است.

کد N1555791

وبگردی