آفتاب
صادق ورمزیار در گفتگو با مهر:

نقشه های کی روش عملی نشد

نقشه های کی روش عملی نشد

مدافع پیشین استقلال با بیان اینکه کی روش برای پیروزی برابر سوریه برنامه ریزی کاملی کرده بود گفت: شرایط بد زمین باعث شد تا نقشه های کی روش عملی نشود.

صادق ورمزیار در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص تساوی تیم های ملی ایران و سوریه افزود: هر دو تیم به دلیل شرایط بد زمین، به بازی فیزیکی روی آوردند و زمین نامناسب باعث شد که هیچ کدام از دو تیم نتوانند کار تاکتیکی انجام دهند.

وی تاکید کرد: این بازی از لحاظ فنی در حد صفر بود و کی روش که مدتها تمرینات خوبی را برای دیدار با سوریه تدارک دیده بود و نقشه های زیادی برای شکست سوریه داشت به خاطر شرایط بد بوجود آمده در زمین، نقشه هایش عملی نشد و پیروزی را با تساوی عوض کرد.

مدافع پیشین استقلال در خصوص برگزاری این بازی گفت: به اعتقاد من ای اف سی می توانست این بازی را یک روز دیرتر برگزار کند اما انگار آنها فقط بدنبال برگزاری بازیها هستند و برایشان کیفیت بازی و سلامت بازیکن مهم نیست البته آنقدر که شنیدیم درگیری کی روش با ناظر ژاپنی بازی نیز مزید بر علت شد تا این بازی انجام شود.

ورمزیار در پایان خاطرنشان کرد: به قول فیروز کریمی این بازی تنها بکش بکش بود و من خوشحالم که در این زمین ناهموار و شرایط سخت، بازیکنان ما دچار مصدومیت نشدند.

کد N1555597

وبگردی