آفتاب

مدیریت تردد زائران در مرز مهران سخت‌تر از عملیات آزادسازی این شهر در زمان جنگ است

مدیریت تردد زائران در مرز مهران سخت‌تر از عملیات آزادسازی این شهر در زمان جنگ است

ایلنا: نماینده ستاد کل نیروهای مسلح در امور مرزی، پس از بازدید میدانی از مرز و پایانه مرزی مهران گفت: عملیات مدیریت تردد زائران در مرز مهران سخت تر از عملیات آزادسازی این شهر در زمان جنگ است.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار" مدنی" نماینده ستاد کل نیروهای مسلح در امور مرزی و هیئت همراه پس از بازدید از مرزهای غربی استان و حضور در پایانه مرز بین المللی مهران اظهارداشت: مرزهای استان های غربی به نحو مطلوبی مدیریت و خلاء های آن به خوبی پوشش داده شده و مشکل امنیتی در مرز نداریم.

وی با اشاره به مدیریت جهادی مسئولان در تردد و مدیریت زواردر پایانه مرزی مهران، اذعان کرد: مدیریت عملیات تسهیل تردد زائران ابا عبدالله الحسین (ع) کار آسانی نبوده و مجموعه همکاران مان در مرزبانی مدیریت خوبی را در این راستا ایفا کردند.

نماینده ستاد کل نیروهای مسلح در امور مرزی با بیان اینکه عملیات سختی در مدیریت این اجتماع بزرگ در مهران صورت گرفته، گفت: مدیریت تسهیل تردد زائران اربعین در مهران سخت تر از عملیات آزادسازی این شهر در زمان جنگ تحمیلی بوده است.

سردار "مدنی" در پایان خاطر نشان کرد: به نمایندگی از ستاد کل نیروهای مسلح و به خصوص سرلشکر "باقری" آمده ام تا عرض خسته نباشید و خداقوت به همه عزیزان خدمت رسان ،بگویم.

 

کد N1555355

وبگردی