آفتاب

کشف 250 کیلوگرم مواد پیش ساز شیشه در مهاباد

کشف 250 کیلوگرم مواد پیش ساز شیشه در مهاباد

مهاباد- ایرنا- فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مهاباد گفت: 250 کیلوگرم انواع مواد پیش ساز شیشه در این شهرستان کشف و ضبط شد که 2 نفر در این ارتباط دستگیر شدند.

سرهنگ فتاح بابانژاد روز شنبه در گفت گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طی عملیات موفق اطلاعاتی و با تلاش ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان گروهی که از مرزهای کشور به مهاباد نفوذ کرده و در تولید شیشه قصد فعالیت داشتند دستگیر شدند.
وی افزود: ارزش کشفیات مواد پیش ساز شیشه یک میلیارد و 100 هزار ریال بوده که این مقدار مواد کشف شده برای ایجاد اعتیاد چند هزار نفر کافی است .
بابانژاد بیان کرد: با هماهنگی مرجع قضائی مجوز ورود به منزل این افراد شناسایی شده صادر شد و از داخل خودرو و 2 نفر متهم دستگیر شده 250 کیلوگرم مواد پیش ساز شیشه بدست آمد.
وی اظهار کرد:از این افراد همچنین سه کیلوگرم فسفر قرمز، بیش از 10 گالن انواع اسید استون، فولیک، اکسید سدیم، هیدروکلراید، ید و صافی مخصوص کشف و ضبط و در این ارتباط یک دستگاه خودرو توقیف شد.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مهاباد همچنین گفت: پیش از این نیز، امسال تاکنون 2 هزار و 75 کیلوگرم مواد مخدر و پیش ساز شیشه در این شهرستان کشف و ضبط شده است.
بابانژاد اظهار کرد: در این ارتباط 6 باند منهدم، 195 قاچاقچی و 100 معتاد متجاهر دستگیر شدند و 177 فقره پرونده قضائی تشکیل شده است.
وی همچنین افزود: کشف هشت کیلوگرم مواد مخدر سنتی و چهار هزار و 534 قرص روان گردان از دیگر کشفیات نیروی انتظامی شهرستان مهاباد است.
شهرستان مهاباد با بیش از 215 هزار نفر جمعیت سه کلانتری دارد و در جنوب آذربایجان غربی واقع است.
3093/1354
خبرنگار: پیمان پاکزاد **انتشار دهنده :پروانه امانی
کد N1555097

وبگردی