آفتاب

امام جمعه کاشان: آمریکا در حال تجزیه شدن است

امام جمعه کاشان: آمریکا در حال تجزیه شدن است

کاشان - ایرنا - نماینده ولی‌ فقیه و امام جمعه کاشان گفت: بر اساس شواهد موجود کشور آمریکا همانند شوروی سابق در حال تجزیه شدن است.

به گزارش ایرنا، ‌آیت الله عبدالنبی نمازی در خطبه های نماز جمعه این هفته کاشان اظهار داشت: یک روزنامه رژیم صهیونیستی مدعی شده است که چهار ایالت آمریکا خواهان جدایی از این کشور هستند و یک پروفسور آمریکایی نیز در مصاحبه ای به بحران عمیق در آمریکا اشاره کرده است.
وی بیان کرد: مرکز نمایندگان آمریکا هفته گذشته به طرحی با 419 موافق و یک مخالف رای داد که بر اساس آن تحریم های آن کشور علیه ایران 10 سال دیگر تمدید شد و این نشان از ادامه دشمنی های آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران دارد.
عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: رژه مقتدرانه حزب الله لبنان در هفته گذشته جهان را غافلگیر کرد و حزب الله اقتدار نظامی خود را به رژیم غاصب صهیونیستی نشان داد.
وی همچنین به پیروزی های جبهه مقاومت در عراق و سوریه اشاره کرد و گفت: خوشبختانه ارتش سوریه و عراق در نبرد با تروریست ها پیشرفت های خوبی داشته اند که این نشانه خوبی است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به دیدار اخیر مردم استان اصفهان با رهبر فرزانه انقلاب اشاره کرد و گفت: ایشان در این دیدار مطالب بسیار مهمی فرمودند که باید چراغ راه همه ما باشد.
نمازی ضمن تسلیت به مناسبت اربعین شهادت امام حسین (ع) بیان کرد: با گذشت حدود 1377 سال از قیام امام حسین (ع) راهپیمایی اربعین با خضور میلیون ها نفر از مردم جهان هر سال باشکوه تربرگزار می شود و این نشان از آن دارد که کربلا و عاشورا همه مرزها را در نوردیده است.
7408/7472 * خبرنگار: حسین منصوری فر** انتشار: سلطانمرادی
کد N1554409

وبگردی