آفتاب

امام جمعه رشت: راهپیمایی اربعین، اجتماع باشکوه عزاداران حسینی است

امام جمعه رشت: راهپیمایی اربعین، اجتماع باشکوه عزاداران حسینی است

رشت - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی، راهپیمایی عظیم عاشقان سرور و سالار شهیدان را که به مناسبت این روز برگزار می شود، اجتماع باشکوه عزاداران امام حسین (ع) عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت الله زین العابدین قربانی در خطبه های نماز جمعه این هفته رشت بیان داشت: راهپیمایی روز اربعین، بسیار باشکوه خواهد بود و پیش‌بینی شده که بیش از 20 میلیون نفر در راهپیمایی این روز شرکت کنند.
وی با یادآوری حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر مطهر امام راحل عظیم الشأن افزود: این حضورهای باشکوه مردم، بیانگر عشق به ولایت و مبارزه با طاغوت است.
نماینده ولی فقیه در گیلان همچنین با اشاره به شهادت محمد خزایی خبرنگار شهید در سوریه گفت: امروز رزمندگان اسلام، از حریم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) دفاع می کنند و این، اقدامی ارزشمند است.
امام جمعه رشت به انتخابات آمریکا اشاره و اضافه کرد: طبق بیان مقام معظم رهبری، جشن و عزا نمی‌گیریم چون هر دو حزب این کشور، روحیه استکباری داشته و به ما شر رسانده اند.
وی ادامه داد: برای هر گزینه‌ای که دشمنان روی میز داشته باشند، بالاتر از آن را داریم و ملت ایران از تهدیدها نمی ترسد و این مهم را در بیش از سه دهه ای که از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی گذشته، ثابت کرده اند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار دهنده: امیرحسین کبیری
7285/2007
کد N1554362

وبگردی