آفتاب

تعرفه رومینگ همراه اول برای زائران اربعین کاهش یافته است

تعرفه رومینگ همراه اول برای زائران اربعین کاهش یافته است

مدیرکل ارتباطات همراه اول اعلام کرد: همراه اول همچون سالهای گذشته امسال نیز جهت ارائه خدمات ویژه به زائرین اربعین تعرفه‌های رومینگ بین الملل خود را کاهش داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید عسکری، مدیر کل ارتباطات همراه اول در تماس با خبرگزاری مهر، توضیحاتی در خصوص خبر خلف وعده اپراتورهای تلفن همراه برای زائران ارائه کرد.

وی با بیان اینکه تماس خارجه با تماس رومینگ بین‌الملل تفاوت دارد ، گفت: کاهش تعرفه وعده داده شده توسط وزارت ارتباطات در خصوص تعرفه تماس خارجه بوده که پس از ابلاغ این کاهش به اپراتورها از ۲۴ آبان ماه، همراه اول هر دقیقه مکالمه به مقصد تلفن همراه یا ثابت عراقی را از ۹۰۰ تومان به ۵۰۰ تومان کاهش داد و این کاهش تا سوم آذر ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در اینجا لازمست از همکاری وزارت ارتباطات و شرکت زیرساخت برای انجام هماهنگی های لازم با طرف عراقی جهت این کاهش قیمت تشکر کنم.

عسکری گفت: علاوه بر این همراه اول همچون سالهای گذشته امسال نیز جهت ارائه خدمات ویژه به زائرین اربعین تعرفه‌های رومینگ بین الملل خود را کاهش داد، بصورتی که هر دقیقه مکالمه به مقصد ایران توسط مشترکین همراه اول در عراق از ۱۰۰۰تومان به ۸۹۰ تومان، تماس دریافتی و تماس داخلی از۱۰۰۰ تومان به ۶۹۰ تومان، ارسال پیامک از ۵۰۰ تومان به ۴۴۰ تومان و هر مگابایت اینترنت همراه از ۱۰۰۰ تومان به ۴۴۰ تومان کاهش یافته است. بدین ترتیب امسال هم ما ارزانترین خدمات را به زائرین محترم اربعین ارائه کرده ایم.

وی افزود: در ضمن علاوه بر موارد مذکور با همکاری وزارت ارتباطات، شرکت زیرساخت و ستاد بازسازی عتبات عالیات نقاط زیارتی نجف، کربلا و کاظمین و مسیر راهنمایی نجف تا کربلا را تحت پوشش وای فای رایگان قرار داده‌ایم که خوشبختانه مورد استقبال زائرین عزیز قرار گرفته است.

کد N1553827

وبگردی