آفتاب

آیت الله یزدی: تفکر و فرهنگ بسیجی کشور را در مسیر پیشرفت قرار داد

آیت الله یزدی: تفکر و فرهنگ بسیجی کشور را در مسیر پیشرفت قرار داد

قم - ایرنا - رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تفکر و فرهنگ بسیجی را عامل پیشرفت کشور درهمه عرصه ها بویژه هسته ای و سلولهای بنیادی عنوان کرد.

به گزارش ایرنا از مرکز خبر حوزه، وی روز پنجشنبه در دیدار سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، افزود: وضعیت کشور قبل و بعد از انقلاب بسیار متفاوت شده است به گونه ای که اگر روزی پزشکان هندی و بنگلادشی به مداوا مشغول بودند، امروز در کشور شاهد خدمات بی نظیر پزشکان هستیم که این توفیقات مدیون تفکر و فرهنگ بسیجی است.
وی ضمن ابراز خرسندی از ورود بسیج به همه سطوح جامعه گفت: بحمدالله بسیج درهمه عرصه ها به صورت فنی و کارشناسی وارد شده و عملا به پیشرفت کشور کمک کرده است.
آیت الله یزدی توجه به سپاه و بسیج را از توصیه های همیشگی امام راحل و رهبر معظم انقلاب برشمرد و افزود: اگر بسیج نبود امروز کشور حالت دیگری داشت، چرا که بسیج و سپاه از دل مردم برخاسته و برای مردم کار می کنند و هر جایی که وارد شده اند موفق عمل نموده اند.
وی گفت: این دو نهاد مقدس نگذاشتند یک وجب از خاک کشور اشغال شود و امروز شاهدیم که بسیج در سراسر کشور به شایستگی توسعه پیدا کرده است.
وی در ادامه با اشاره به وقوع انقلاب اسلامی و سرنگونی طاغوت به همت امام خمینی(ره) و مردم اظهار داشت: پس از امام نیز رهبر معظم انقلاب واقعا امام گونه و انقلابی عمل نمودند که همین امر موجب شده است که نظام اسلامی در دنیا جای خود را باز کرده و آینده روشنی داشته باشد.
آیت الله یزدی با اشاره به تلاش دشمنان در برابر نظام اسلامی تصریح کرد: متاسفانه دشمن همواره از راه های مختلف نفوذ کرده و از افراد خارجی و داخلی برای مانع تراشی استفاده می کند، با این که آنها همیشه سد راه بوده اند، لیکن نتوانسته اند پیشرفت کشور را متوقف کنند.
سردار محمد رضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین امروز در سفر به شهر مقدس قم با شماری از مراجع تقلید و علما دیدار و گفت و گو می کند.
1175 / 6133/ تنظیم کننده: رضا علیمحمدی **انتشاردهنده: جعفرمسلمی
کد N1553731

وبگردی