آفتاب
مدیرعامل شرکت شهرسالم خبر داد:

ارائه خدمات سلامتی به ۴۰هزار زائر اربعین

ارائه خدمات سلامتی به ۴۰هزار زائر اربعین

مدیرعامل شرکت شهر سالم از ارائه خدمات بهداشتی و پزشکی به بیش از ۴۰هزار زائر اربعین در شهر نجف، مسیر پیاده روی و شهر کربلا خبر داد.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به کربلا، حسنعلی غفاری مسئول کمیته سلامت ستاد اربعین شهرداری تهران در جمع خبرنگاران، از فعالیت ۵ پایگاه شرکت شهر سالم در کشور عراق خبر داد و گفت: یک پایگاه در شهر نجف، یک پایگاه در مسیر پیاده روی و عمود ۷۰۷ و سه پایگاه در شهر کربلا مشغول خدمت رسانی به زائران و نیروهای خدماتی شهرداری تهران هستند.

وی اضافه کرد: در مجموع این پایگاه ها ۳۷ پزشک، ۴۰ پرستار و ۵۰ بهیار مشغول فعالیت هستند که به صورت شبانه روزی خدمات ارائه می کنند.

غفاری با بیان اینکه سال گذشته مجموع خدمات برون مرزی شرکت شهر سالم در حدود ۳۵هزار نفر خدمت بوده است، تاکید کرد: امسال میزان مراجعات حدود ۳۰درصد بیش از سال گذشته بوده که بنابراین حدود ۴۰هزار نفر خدمت تاکنون به زائران ارائه شده است.

مسئول کمیته سلامت ستاد اربعین شهرداری تهران با اشاره به محل استقرار پایگاه های این شرکت در شهر کربلا توضیح داد: ۳پایگاه ثابت شرکت شهر سالم در شهر کربلا در پارک متنزه الحسین، خیابان میثم تمار و پارک حی الحسین مستقر شده اند و به کارگران خدماتی اعزامی از ایران و زائران ایرانی خدمات می دهند.

وی در خاتمه گفت: مشکلی برای تامین دارو و تجهیزات پزشکی مورد نیاز وجود نداشته و در مواردی هم که کمبودهایی بوده، با همکاری شهرداری و هلال احمر تامین شده است.

کد N1553687

وبگردی