آفتاب
کی روش در بازگشت به ایران:

به اهداف مد نظرمان دست پیدا کرده ایم

به اهداف مد نظرمان دست پیدا کرده ایم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در بازگشت به تهران گفت: در پایان دور رفت انتخابی جام جهانی به اهدافی که مد نظرمان بود دست پیدا کرده ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، کارلوس کی روش در بازگشت کاروان تیم ملی به ایران با اشاره به پایان دور رفت انتخابی جام جهانی گفت: همانطور که قبلا هم گفته بودم مهمترین هدف ما این بود که بتوانیم در مراحل بالاتر شرایط خوبی داشته باشیم که خوشبختانه حالا که به پایان دور رفت رسیده ایم به اهدافی که مد نظر داشتیم دست پیدا کردیم.

وی در مورد برگزاری دیدار تیم ملی فوتبال ایران با سوریه در ورزشگاهی که استاندارهای لازم را نداشت گفت: متاسفانه دیروز روز تلخ و روز ضرر زننده ای بود که وجهات فوتبال زیر سوال رفت و فوتبال ایران هم ضرر کرد چرا که می توانستیم سه امتیاز دیدار برابر سوریه را کسب کنیم و طبق برنامه ریزی که از قبل در ذهن داشتم دور رفت را با ۱۳ امتیاز به پایان برسانیم.

وی افزود: اولویت اول من این بود که تیم ملی دور مقدماتی را با ۱۳ امتیاز به پایان برساند که اتفاق خوبی بود اما رخ نداد. کسب ۱۱ امتیاز اولویت دوم من بود که به آن رسیدیم و این اتفاقی خیلی خوبی است. ولی متاسفانه ما مزه تلخی را در ذهن و دهانمان داریم. این هم به خاطر بازی با سوریه بود که نتوانستیم سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

کد N1553117

وبگردی