آفتاب
وزیر اطلاعات:

امنیت و آرامش ایران نتیجه ولایتمداری است

امنیت و آرامش ایران نتیجه ولایتمداری است

اشتهارد - وزیر اطلاعات بابیان اینکه امنیت و آرامش ایران نتیجه ولایتمداری است، گفت: حفظ امنیت و حضور صاحبان سرمایه در استان ها سبب دلگرمی مردم می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمود علوی عصر چهارشنبه در دیدار مردم اشتهارد که در مسجد امام حسین(ع) انجام شد، اظهار کرد: حضور در شهرستان اشتهارد به انتخاب خود بنده بود چراکه نسبت به اشتهارد احساس دین می‌کردم.

وی با اشاره به اینکه حضور عالمان و شخصیت‌های بزرگ، شهدا و ایثارگران در اشتهارد سبب احساس دین بنده به این شهرستان شده است، افزود: همگی در هر جایگاهی تلاش می‌کنیم در راستای رشد و پیشرفت کشور و در زیر سایه رهبر معظم انقلاب حرکت کنیم.

وزیر اطلاعات ضمن اشاره به‌قرار گرفتن در آستانه اربعین حسینی و با تأکید بر اینکه اربعین نماد پیروزی اهل‌بیت (ع) است، خاطرنشان کرد: آن زمان که بر اهل‌بیت پیامبر(ص) تاختند دشمن احساس کرد پیروز نهایی است اما امروز اربعین باشکوه خاصی برگزار می‌شود و دل‌های مشتاق به سمت حرم اهل‌بیت پر می‌کشد.

وی بابیان اینکه همدلی و وحدت خوبی میان مسئولان اشتهارد وجود دارد، گفت: مشکلات وجود دارد اما همدلی و همراهی مسئولان برای مردم دلگرمی ایجاد می‌کند و ملتی که در پیشبرد کارها متحد باشند، کارهای آنان به‌درستی پیش خواهد رفت.

علوی با تأکید بر اینکه برای ادامه راه شهدا وحدت، برادری و همدلی از مه‌ترین اقدامات است، ادامه داد: اختلاف نابودی به دنبال دارد و انرژی‌ها را بر باد می‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه این احساس اتحاد در میان مسئولان وجود دارد، اضافه کرد: در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اگر نخبگان و دانه‌درشت‌ها باهم اختلاف داشته باشند اقتصاد مقاومتی شکل نمی‌گیرد چراکه لازمه آن اتحاد است.

وزیر اطلاعات گفت: باید این انرژی در جهت خدمت‌رسانی به مردم به‌کاررفته شود چراکه با وحدت و همدلی بسیاری از مسائل حل می‌شود.

وی افزود: علی‌رغم کشف توطئه‌های زیاد، امنیت موجود را مدیون هوشیاری سربازان امام زمان(ع)، نیروهای نظامی، مسئولان کشور و اتحاد میان آن‌ها هستیم.

علوی بابیان اینکه این امنیت سبب شده بسیاری از صاحبان صنایع در ایران سرمایه‌گذاری کنند، اضافه کرد: این امر می‌تواند توسعه کشور و اشتغالزایی برای جوانان را به همراه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه امنیت و تندرستی از مهم‌ترین نعمات محسوب می‌شود، افزود: زمانی که این نعمات از بین برود قدردان آن هستیم و اکنون نیز امنیت و آرامش موجود نتیجه ولایتمداری است.

وزیر اطلاعات تأکید کرد: امید است این امنیت حفظ و حضور صاحبان سرمایه سبب دلگرمی مردم شود.

وی خاطرنشان کرد: مشکلات این شهرستان ازجمله اتمام پروژه آب‌شیرین‌کن مورد پیگیری دولت قرار خواهد گرفت.

کد N1553108

وبگردی