آفتاب

نمایش آکروباتیک هواپیماهای روسیه و لتونی در کیش برگزار شد

نمایش آکروباتیک هواپیماهای روسیه و لتونی در کیش برگزار شد

کیش- ایرنا- نمایش آکروباتیک هواپیماهای سوخو 27 روسیه و زنبورهای بالتیک از لتونی روز چهارشنبه با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جزیره کیش برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در نخستین روز از برگزاری هشتمین نمایشگاه بین المللی هوایی و هوانوردی ایران به میزبانی جزیره کیش گروه پروازی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با هواپیماهای میگ و جنگنده به اجرای حرکات نمایشی پرداختند .
در این برنامه نمایشی، پنج فروند سوخوی 27 روسیه، 6 فروند هواپیمای ال 39 لتونی در گروه زنبورهای بالتیک، حرکت های نمایشی لوپ و رول را اجرا کردند.
سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی از نیروهای مسلح، لوان جاگاریان سفیر روسیه در ایران، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، مسئولان لشکری و کشوری در این برنامه نمایشی حضور داشتند.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح پس از اجرای برنامه نمایشی از نزدیک از هواپیماهای سوخوی 27 تیم آکروجت شوالیه های روس نیز دیدن کرد.
برنامه نمایشی هواپیماهای روسی و لتونی به مدت سه روز در فرودگاه جزیره کیش اجرا می شود.
در این نمایشگاه هواپیمای فانتوم، انواع هواپیماهای تک نفره، پهپاد ساخت ایران و تجهیراتی از صنعت هواپیمایی با حضور شرکتهای ایرانی و خارجی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.
آئین افتتاحیه هشتمین نمایشگاه بین المللی هوایی ایران صبح امروز با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سفیران روسیه و سنگال در ایران، مدیران سازمان های مرتبط با صنایع هوایی، در مرکز همایش های بین المللی جزیره کیش برگزار شد.
هشتمین نمایشگاه هوایی ایران تا 29 آبان ماه میزبان بازدید کنندگان است.
6103 /1641/1772- خبرنگار: مصطفی دهقان **انتشار دهنده: مجید ملازاده
کد N1553083

وبگردی