آفتاب
در گفتگو با مهر پاسخ داده شد:

چرانتیجه ارزیابی کمیته ملی المپیک از عملکرد کاروان ریو اعلام نشد؟

چرانتیجه ارزیابی کمیته ملی المپیک از عملکرد کاروان ریو اعلام نشد؟

رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی کمیته المپیک در مورد اینکه چرا با وجود گذشت سه ماه از بازی های المپیک هنوز نتیجه بررسی عملکرد کاروان ایران در این بازی ها به طور رسمی اعلام نشده، توضیح داد.

به گزارش خبرنگار مهر، اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی کمیته ملی المپیک ششم مهرماه طی گفتگو با خبرنگار مهر از انجام بررسی های اولیه عملکرد کاروان اعزامی به بازی های المپیک خبر داد و اینکه تا پایان مهرماه نتیجه نهایی وتکمیلی در این زمینه اعلام می شود.

حال سه ماه از اتمام بازی های المپیک می گذرد و یک ماه از زمان مقرر برای اعلام نتیجه بررسی عملکرد کاروان اعزامی ایران به این دوره بازی ها اما هنوز این مهم انجام نشده است. 

اصغر رحیمی  در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد چرایی این موضوع توضیح داد و گفت: ارزیابی عملکرد کاروان ایران در المپیک ریو به صورت کلی مشخص است! در یکی دو رشته اصلا در حد انتظار نبودیم، در برخی رشته ها ورزشکاران مان در حد انتظار ظاهر شدند و در یکی دو رشته ها نمایندگان اعزامی ایران بالاتر از حد توقعات ظاهر شدند. این ارزیابی کلی از عملکرد کاروان ایران است اما قطعا بررسی های تکمیلی انجام شده و نتایج آن خیلی ریزتر و دقیق تر اعلام می شود. 

وی در این رابطه ادامه داد: در راستای ارزیابی عملکرد همه جانبه کاروان ایران، ارزیابی مدیریتی را هم مدنظر قرار داده ایم به گونه ای که پرسشنامه ای را در اختیار تمام فدراسیون ها قرار دادیم. در این پرسشنامه در موارد مختلف مانند امنیت، فنی، رسانه، ترانسپورت و ... از مسئولان مربوطه نظر خواهی شد. پرسشنامه های ارسالی به فدراسیون ها تکمیل شده و به دستمان رسیده است. هدف مان این بود که بر اساس پاسخ های داده شده در این پرسش نامه نقاط ضعف و قوت کاروان ایران را بیشتر شناسایی کنیم. البته خوشبختانه بر اساس پاسخ های مطرح شده نمره خوبی گرفتیم. 

رئیس مرکز نظارت بر عملکرد تیم های ملی کمیته ملی المپیک تاکید کرد: نتیجه بررسی عملکرد کاروان ایران در همه زمینه ها حتی مدیریتی برایمان اهمیت دارد چون باید برای دوره بعد مشخص باشد. به لحاظ فنی هم خیلی مسائل مشخص و واضح است. با این حال بررسی ها را ادامه می دهیم. 

رحیمی تاکید کرد: کمیته ملی المپیک این روزها درگیر رویدادهای مهم پیش رو است. بازی های زمستانی آسیایی امسال برگزار می شود و برای سال آینده هم بازی های کشورهای اسلامی و بازی های داخل سالن آسیا را داریم. اجلاس های این دو رویداد همین امسال برگزار می شود. درگیری حضور در این نشست ها و رویدادها وقت زیادی از کمیته ملی المپیک را گرفته است اما قطعا ارزیابی عملکرد کاروان ایران را نهایی می کنیم تا برای دوره های بعد مشخص و واضح باشد.  

کد N1552401

وبگردی