آفتاب

گزارش تصویری از همکاری بازیگران زن سینما و سریال‌های صدا و سیما، و آرایشگران‌شان در اینستاگرام

گزارش تصویری از همکاری بازیگران زن سینما و سریال‌های صدا و سیما، و آرایشگران‌شان در اینستاگرام

این روزها تصاویر بسیاری از همکاری هنرپیشه های ایرانی و هنرمندان آرایشگرشان در فضای مجازی و برخی نشریات منتشر می شود.

 شعارهای قالبی و تحمیل شده موجود در سریال‌های تلویزیونی، فقط برای مردم ایران هستند؟ کافه سینما به خودش اجازه نمی‌دهد تا درباره این تصاویر به خودی خود هیچ قضاوتی داشته باشد. نکته این جاست که شعارهای موجود در سریال‌ها و فیلم‌های مجاز، فقط خطاب به مردم ایران است؟ و این که تا کجا می‌شود از این شعارها پول درآورد، و تازه مردم ایران، و فرهنگ واقعی‌شان را، نصیحت و مجاز و غیرمجازشان کرد.
همان طور که در قسمت اول این گزارش در این لینک منتشر کردیم، این روزها تصاویر زیادی از همکاری هنرپیشگان خانم ایرانی و هنرمندان آرایشگرشان در فضای مجازی، به خصوص اینستاگرام منتشر می شود. به نظر می رسد برخی از این همکاری ها بیش تر به عنوان تبلیغات برای سالن های زیبایی و استودیوهای عکاسی به کار می رود و از طرف دیگر، شاید بعضی هنرمندان خدمات رایگان به هنگام مراسم دریافت می کنند.
در ادامه بیست تصویر که در صفحه عمومی اینستاگرام یک سالن زیبایی منتشر شده را برایتان به نمایش می گذاریم. چهره هایی مانند ساره بیات، الهام حمیدی، نفیسه روشن، سارا خوئینی ها، نیوشا ضیغمی، شبنم فرشادجو، الهام پاوه نژاد، شهرزاد عبدالمجید و... در پست ها دیده می شوند:
کد N1552310

وبگردی