آفتاب

پرتاب مرد همسایه از پشت بام / علت: رابطه نامشروع با همسر قاتل

پرتاب مرد همسایه از پشت بام / علت: رابطه نامشروع با همسر قاتل

مردی بعد از اینکه به خانه آمد و برای بار چندم مردی که با همسرش رابطه داشت را دید، او را به بالای پشت بام برد و از آنجا به پایین پرتاب کرد.

مردی بعد از اینکه به خانه آمد و برای بار چندم مردی که با همسرش رابطه داشت را دید، او را به بالای پشت بام برد و از آنجا به پایین پرتاب کرد.

به گزارش  اعتماد، این حادثه حدود ساعت ١١ شنبه شب اتفاق افتاد. بعد از اعلام این خبر ماموران کلانتری ١٣٦ فرجام در محل حاضر شدند. تحقیقات نشان داد مرد سی‌و‌شش ‌ساله‌ای از پشت‌بام طبقه چهارم به تراس طبقه دوم ساختمان پرتاب شده است؛ این مرد به‌شدت مجروح شده بود و همسایه‌ها او را به بیمارستان منتقل کردند اما مرد در بیمارستان جان باخت. پس از این، خبر به بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی تهران اعلام و تحقیقات جنایی درباره پرونده آغاز شد. در ابتدا ماموران سراغ مرد جوانی (متهم به قتل) که در طبقه چهارم ساختمان سکونت دارد، رفتند و او را بازداشت کردند.


متهم بازداشت شده به شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد و در اظهاراتش به قاضی مدیرروستا، بازپرس پرونده گفت: «من همراه همسر، دختر سیزده ساله و پسر هفت ساله‌ام در طبقه چهارم ساختمانی که حادثه در آن اتفاق افتاد زندگی می‌کنیم، من متوفی را می‌شناختم، او چندین بار به خانه من آمده بود و با همسرم رفت و آمد داشت. من در جریان رابطه آنها بودم اما به خاطر حفظ آبرو به همسایه‌ها گفته بودم که او برادر همسرم است و چندین بار از خطای همسرم چشم‌پوشی کردم. شنبه شب حدود ساعت ١٠ به خانه رسیدم و قبل از اینکه وارد خانه شوم، دخترم از من خواست که آشغال‌ها را از خانه بیرون ببرم. آشغال‌ها را بردم و پس از آن برای خرید نان به سوپرمارکت رفتم و به خانه برگشتم. اما همین که وارد خانه شدم یکی از همسایه‌ها در خانه را زد و گفت که برادر زنم (همان مرد غریبه‌ای که با همسرم رابطه داشت) داخل تراس منزل آنها افتاده است. بعد از آن به تراس خانه همسایه رفتم و دیدم متوفی آنجا افتاده است. او همان شخصی بود که چندین بار به خانه‌ام آمده بود و با همسرم رفت و آمد داشت.»



متهم در لحظه‌های اول بازجویی دیدن مرد فوت شده را انکار کرد و گفت: «من شب گذشته به پشت ‌بام نرفتم و متوفی را ندیدم، اما همسایه‌ها او را چند شب قبل در پشت‌بام منزل‌مان گرفته بودند. آن مرد به آنها گفته بود که برادر همسرم است. من هم برای حفظ آبروی‌مان به همسایه‌ها گفتم که او برادر زنم است.»



اظهارات متهم این پرونده در حالی مطرح شد که زن متهم بازداشت شده در اظهاراتش به ماموران گفت: «در منزل بودم که شوهرم پس از خرید به خانه آمد، شوهرم به پشت‌بام رفت و پس از چند لحظه صدای سقوطی شنیدم، زمانی که همسرم به خانه برگشت به او گفتم چه شده؟ گفت اتفاقی نیفتاده است. بعد همسایه طبقه دوم آمد و به شوهرم گفت که برادرم به تراس واحد ما سقوط کرده است، متوفی برادر من نبود.» پس از اظهارات متهم این پرونده، وی به دستور قاضی امور جنایی تهران بازداشت شد و برای ادامه تحقیقات در اختیار ماموران آگاهی قرار گرفت.
کد N1552295

وبگردی