آفتاب
یک مقام در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛

دانشگاهها در پیشبرد اهداف سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی همکاری کنند

دانشگاهها در پیشبرد اهداف سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی همکاری کنند

شیراز- ایرنا- دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: استادان دانشگاه باید در مورد نقش شرکت های دانش بنیان در پیشبرد اهداف سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی آگاه باشند و در تاسیس این شرکت ها همکاری کنند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، امیرعلی حمیدیه دربازدید از برج پژوهشی محمد رسول الله (ص) شیراز، افزود : برای پیشبرد اهداف آینده و زیرساختی توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی در شیراز، مسئولان با مشارکت آموزش و پرورش استان فارس باید نشست های ماهانه تشکیل دهند و کارگاه و کلاس های آموزشی برای دانش آموزان مدارس این استان برگزار کنند.
وی، در بخش دیگری از مطالب خود، طرح های اجرایی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در زمینه سرطان پستان و تومورهای مغزی، را 2 طرح ارزنده در کشور توصیف کرد.
در این بازدید، روند فعالیت های انستیتو سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی بررسی و ارزیابی شد و برگزاری نشست های استانی سلول های بنیادی به صورت ماهانه در دفتر رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مورد تاکید قرار گرفت.
همچنین در این بازدید، حسن آذری، رئیس انستیتو سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی شیراز، آخرین فعالیت ها و پیشرفت های دانشگاه علوم پزشکی شیراز را به بازدیدکنندگان ارائه داد و مریم آیت اللهی عضو هیات علمی و هیات مدیره انستیتو سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی شیراز، اهداف و سیاست های این مرکز را به حاضران معرفی کرد.
6113 /6118 ** شبد ** 1095 ** تنظیم کننده : نیکنام خشنودی ** انتشار دهنده: رضا رضائی مجد
کد N1552218

وبگردی