آفتاب
در پی منتفی شدن ادغام درمان تامین اجتماعی صورت گرفت:

قدردانی اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری از کمسیون تلفیق مجلس

قدردانی اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری از کمسیون تلفیق مجلس

ایلنا: اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری کشور با صدور بیانیه ای در ارتباط با مخالفت کمسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با طرح ادغام بخش درمان تامین اجتماعی با بیمه سلامت قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا، اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری  کشور با صدور بیانیه ای در ارتباط با مخالفت کمسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با  ادغام منابع  تامین اجتماعی با سایر صندوق ها  وطرح بیمه سلامت قدردانی کرد.

متن کامل بیانیه اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری بدین شرح است:

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

بیانیه قدردانی اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری پیرامون مخالفت کمیسیون تلفیق با ادغام منابع  تأمین اجتماعی با سایر صندوقها و طرح تحول سلامت

کسی که نعمت دهنده از مخلوقات را شکرگذار نباشد شکرگذار خداوند نیز نخواهد بود خداوند را شاکریم که یکبار دیگر تلاشها و سخت کوشی کارگران و نمایندگان آنان بی پاسخ گذاشته نشد و موضوع ادغام منابع سازمان تأمین اجتماعی در بیمه سلامت به دست نمایندگان آگاه و هوشیار مجلس شورای اسلامی خصوصاً نمایندگان محترم کمیسیون تلفیق از دستور کار خارج شده این دست آورد که حاصل انسجام و همبستگی کارگران و نمایندگان آنها از یکسو و تدبیر و دوراندیشی نمایندگان محترم مجلس از سوی دیگر است نوید بخش حرکتی دموکراتیک در راستای همکاری مردم و مجلس میباشد.

اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری از همه کسانی که دلسوزانه در این راستا شبانه روز تلاش کردند قدردانی میکند. در این راستا بر خود لازم میدانم از شخص وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، اعضاء محترم کمیسیون اجتماعی، اعضاء کمیسیون تلفیق و سایر نمایندگانی که به دلیل کثرت از ذکر نام آنها خودداری میکنیم و همچنین جامعه کارفرمائی و مدیرعامل خدوم و دلسوز سازمان تأمین اجتماعی تشکر ویژه نمائیم.

کد N1551209

وبگردی