آفتاب

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری کاشان: اشتباهات فردی بسیار زیاد و بچه گانه داشتیم

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری کاشان: اشتباهات فردی بسیار زیاد و بچه گانه داشتیم

کاشان - ایرنا - سرمربی تیم بسکتبال شهرداری کاشان با بیان این که دانشگاه آزاد بازی بسیار خوبی ارائه داد و حق پیروزی داشت، گفت: در این بازی و به خصوص در نیمه دوم اشتباهات فردی بسیار زیاد و بچه گانه داشتیم.

به گزارش ایرنا، مجید صالحی شامگاه دوشنبه پس از پایان دیدار تیم های شهرداری کاشان و دانشگاه آزاد تهران در لیگ برتر بسکتبال در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: تیم دانشگاه آزاد تیم بسیار خوبی است و کار خوب و قابل قبولی هم ارائه داد و این تیم مستحق پیروزی بود.
وی با اشاره به این که تیم مقابل بسیار باتجربه بود و از لحظات خوب استفاده کرد، افزود: تیم دانشگاه آزاد بازیکنان خارجی فوق العاده ای داشت و میزان سرمایه گذاری این تیم در مقایسه با تیم کاشان یک اندازه نیست.
وی بیان کرد: متاسفانه در نیمه دوم اختلاف امتیاز ها به 10 رسید و نظم بازی از دست ما رفت و سعی می کنیم در بازی بعدی با هماهنگی بیشتر به پیروزی برسیم.
صالحی همچنین داوری بازی را خوب توصیف کرد و افزود: در بازی امروز برخلاف بازی قبل، بازیکنان خارجی تیم ما هماهنگ تر بودند و امیدواریم بازهم این هماهنگی در بازی های بعدی بیشتر شود.

** ظرفیت استان اصفهان
سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد تهران نیز با بیان این که ظرفیت استان اصفهان بسیار بیشتر از حضور یک تیم این استان در لیگ برتر است گفت: امیدواریم با تصمیم ها و سیاست های جدید در این استان شاهد حضور پرشورتر استان اصفهان در لیگ برتر بسکتبال باشیم.
به گزارش ایرنا، فرزاد کوهیان سرمربی دانشگاه آزاد تهران شامگاه دوشنبه پس از پایان دیدار تیم های شهرداری کاشان و دانشگاه آزاد تهران در گفت و گو با خبرنگاران در پاسخ به این سئوال که چرا استان اصفهان در لیگ برتر امسال حضور کمرنگی دارد، تصریح کرد: به نظرم انتخابات صورت گرفته در فدراسیون بسکتبال در این مورد تاثیر گذار بوده و به دنبال آن سیاست های چند سال گذشته فدراسیون اشتباه بوده و حالا می بینیم که تصمیم های خوبی گرفته نشده است.
وی در ادامه افزود: شرایط تیم ما هنوز به نحوی است که گاهی دچار نوسان می شویم و سعی ما این است در بازی های بعدی حالت یکنواختی داشته باشیم.
سرمربی دانشگاه آزاد تهران با بیان این که بازی بسیار خوبی بین دو تیم برگزار شد گفت:بازیکنان خارجی ما در کنار بازیکنان ایرانی مان زحمت زیادی کشیدند و کار خوبی ارائه کردند.
وی با اشاره به این که بازی دشواری در هفته آینده مقابل پتروشیمی بندر امام (ره) در پیش داریم، افزود: تیم پتروشیمی، تیم متفاوتی است و باید با انجام تمرینات یک هفته ای، به آن بازی نگاه متفاوتی داشته باشیم.
دیدار تیم های شهرداری کاشان و دانشگاه آزاد تهران در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور با نتیجه 65 بر 55 به سود دانشگاه آزاد در سالن ورزشی پویش دانشگاه کاشان به پایان رسید.
شبک **7408/7472 * 1917*خبرنگار: حسین منصوری فر**انتشار دهنده :سید محمد باقر نوربخش
کد N1550771

وبگردی