آفتاب
جواد زرینچه در گفتگو با مهر:

علاقه‌ای به حضور در هیئت مدیره ندارم/استقلال شانس اول قهرمانی است

علاقه‌ای به حضور در هیئت مدیره ندارم/استقلال شانس اول قهرمانی است

مدافع پیشین آبی پوشان با بیان اینکه استقلال پیشکسوتان زیادی برای حضور در هیئت مدیره دارد، گفت: هیچ علاقه ای به بودن در هیئت مدیره ندارم.

جواد زرینچه در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به این پرسش که این روزها صحبت از حضور شما در هیئت مدیره باشگاه استقلال است، گفت: متاسفانه هر وقت یک نفر از هیئت مدیره جدا می شود و یا اتفاق خاص دیگری می افتد، نام من بر سر زبان ها می افتد. استقلال آنقدر پیشکسوت دارد که می توانند منشاء خیر برای باشگاه باشند. اعلام می کنم که هیچ علاقه ای به حضور در هیئت مدیره ندارم زیرا یک بار تجربه این کار را داشته ام و دیگر دوست ندارم چنین تجربه ای را تکرار کنم.

وی در خصوص دیدار فردای تیم ملی مقابل سوریه گفت: تیم ملی کشورمان فردا یک جدال سخت را برابر تیمی خواهد داشت که از لحاظ فیزیکی بسیار خوب است و قدرت بدنی بالایی دارد و با همین شگرد توانسته نتایج قابل قبولی کسب کند.

وی تاکید کرد: یکی از کارهای خوبی که کی روش قبل از این دیدار انجام داد این بود که یک هفته زودتر تیم را به مالزی برد تا بازیکنان با شرایط آب و هوای آنجا آشنا شده و برای دیدار فردا آماده شوند.

مدافع پیشین آبی پوشان در ادامه خاطرنشان کرد: امیدوارم فردا از آن بارش های وحشتناک که در مالزی اتفاق می افتد وجود نداشته باشد و بازیکنان ما بتوانند با یک بازی قابل قبول سوریه را شکست داده و یک گام دیگر به سوی جام جهانی بردارند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا شما هم زمانی که در تیم ملی بودید با سوریه بازی کرده اید یا خیر؟ گفت: من هم مقابل سوریه با تیم ملی به میدان رفته ام و سوری ها در همان زمان هم یکی از حلقه های موفقیتشان قدرت بدنی و فیزیک بالایشان بود و این روش تا الان نیز برای آنها ادامه دارد و مطمئناً فردا هم می خواهند با همین روند مقابل تیم ملی ما بازی کنند.

مدافع پیشین آبی ها در خصوص دیدار روز جمعه استقلال برابر صبای قم از مرحله یک هشتم جام حذفی گفت: آبی پوشان بازی سختی را مقابل صبا خواهند داشت زیرا در خانه بازی می کنند و باید انتظارات هوادارانشان را برآورده کنند.

زرینچه در ادامه خاطرنشان کرد: جام حذفی راه کوتاهی است برای رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا و کادر فنی و بازیکنان استقلال این را به خوبی می دانند و مطمئنم روز جمعه تنها برای پیروزی به میدان می روند و می خواهند یک گام دیگر برای رسیدن به قهرمانی جام حذفی نزدیک شوند.

مدافع پیشین آبی پوشان در خصوص صبای قم نیز گفت: درست است که این تیم در لیگ نتایج خوبی کسب نکرده است، اما می خواهد با پیروزی برابر استقلال و با رسیدن به فینال جام حذفی جبران لیگ را بکند و حتی تا آنجا که من این تیم را می شناسم آنها چشم به قهرمانی در جام حذفی دارند.

وی در در پاسخ به این پرسش که چه تیمی شانس بیشتری برای قهرمانی در جام حذفی دارد؟ گفت: همه تیم ها تلاش می کنند تا به قهرمانی در لیگ جام حذفی برسند اما با بازی هایی که من از تیم های مختلف تا اینجای کار دیده ام، شانس استقلال را بیشتر از تیم های دیگر برای قهرمانی در جام حذفی می بینم.

کد N1550306

وبگردی