آفتاب

گریم متفاوت کامران تفتی درفیلمی که تنابنده و میتراحجار هم در آن بازی میکنند /عکس

گریم متفاوت کامران تفتی درفیلمی که تنابنده و میتراحجار هم در آن بازی میکنند /عکس

کارگردان فیلم سینمایی «حلقه درخاک »، نام نهایی این اثر را «ماهور» اعلام کرد. «ماهور» عنوان فیلم سینمایی به کارگردانی و نویسندگی حمید زرگرنژاد است که به موضوعی عاشقانه می‌پردازد.

«ماهور» دومین فیلم بلند سینمایی حمید زرگرنژاد است و حمید آخوندی و علیرضا جلالی تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده دارند . همچنین کامران تفتی به تازگی برای ایفای نقش در فیلم سینمایی «ماهور» قرارداد بسته‌است.. پیش از این حضور بازیگرانی چون، محسن تنابنده، داریوش ارجمند، سعید اقا خانی ، میترا حجار، بهاره کیان افشار، علی اوسیوند، یوسف مرادیان در این فیلم مشخص شده بود. در خلاصه داستان ماهور آمده است : در روستایی مرزی زیباترین دختر به عنوان عروس هور انتخاب می شود تا یک روز در هفته خود را به آب بسپارد و هور بارور شده و قهرش نگیرد، امین معروف به سمور؛ قاچاقچی ایرانی عروس هوربه نام ماهور را می دزد…دیگر عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از دستیار اول کارگردان : ماکان رضایی ، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، تدوین: کاوه ایمانی ، طراح چهره پردازی: شهرام خلج، مدیر تولید و برنامه ریزی : محمد عفراوی ، طراح صحنه: بهزاد آدینه، طراح لباس : سارا خالدی ،عکاس: مهدیه لطیفی، تدوین : کاوه ایمانی، منشی صحنه: مرضیه آذری، موسیقی: ستاراورکی، جلوه ه های ویژه میدانی : حمید رسولیان، جلوه های ویژه بصری: بهنام خاکسار ، صدا گذار : آرش قاسمی ، مشاور رسانه ای : لیلا افشار.

تصویر برداری این پروژه سینمایی با داستانی عاشقانه حدود دوماه طول خواهد کشید و عوامل سازنده در تلاش خواهند بود که اولین نمایش این فیلم در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر باشد.



24 آنلاین
کد N1550013

وبگردی