آفتاب

اعزام پینگ پنگ باز نونهال مهابادی به رقابت های بین المللی قزاقستان

اعزام پینگ پنگ باز نونهال مهابادی به رقابت های بین المللی قزاقستان

مهاباد - ایرنا - الینا رحیمی، پینگ پنگ نونهال مهابادی به عنوان نماینده ایران به رقابت های امید آسیای میانه در قزاقستان اعزام شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدامین صمدی از تهران و الینا رحیمی از مهاباد به سرپرستی فرشید کوکبی و زهرا نیاقی به عنوان نمایندگان کشورمان در رقابت های بین المللی طرح امید آسیای میانه به میزبانی آلماتی قزاقستان اعزام شدند.
رییس هیات تنیس روی میز شهرستان مهاباد در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: طرح امید آسیای میانه (استعداد یابی فدراسیون جهانی تنیس روی میز ) که با حضور شرکت کنندگانی از چندین کشور آسیایی از امروز و به مدت شش روز برگزار می شود، در چهار روز اول به صورت تمرین بین شرکت کنندگان و در دو روز پایانی به صورت مسابقات انفرادی برگزار خواهد شد.
کیوان رحمانی اظهار کرد: بسیار امیدوارکننده است که نونهال مهابادی با امکانات محدود شهرستان بتواند به عنوان نماینده پرافتخار ایران در مسابقات بین المللی حضور یابد.
براساس این گزارش شرکت کنندگان در این رقابت ها متولدین سال های 2005 و 2006 میلادی هستند و در همین راستا دو نونهال کشورمان نیز که در سال های گذشته با درخشش در رقابت های کشوری قهرمانی های متعددی را کسب کرده اند به این مسابقات اعزام شدند.
الینا رحیمی در اواخر سال گذشته در رقابت های طرح امید کشور به مقام قهرمانی رسید.
3093** 1701
خبرنگار: پیمان پاکزاد* انتشار دهنده: حمید قدیمی
کد N1549534

وبگردی