آفتاب

اعزام گروه 36 نفره پذیرش در درمانگاه‌های هلال‌احمر ایران در عراق

اعزام گروه 36 نفره پذیرش در درمانگاه‌های هلال‌احمر ایران در عراق

ایلنا: معاون مالی و امور عمومی مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از اعزام تیم 36 نفره پذیرش به عراق به منظور نگارش نرم‌افزارهای جدید پذیرش برای درمانگاه‌ها، خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال‌احمر، محمد رضا عالی بگی با اشاره به برگزاری جلسه توجیهی برای گروه پذیرش مرکز پزشکی برای نگارش نرم افزار جدید پذیرش درمانگاه های عراق، گفت: به کارگیری سیستم‌های نرم افزاری می تواند ضریب اطمینان اجرای صحیح و دقیق همه برنامه‌ها را بالا برده و کمک مؤثری به اشراف کلی تیم پزشکی و مدیریتی مرکز بر کارهای انجام شده داشته باشد و آن‌ا را در اخذ تصمیمات صحیح و مناسب یاری دهد.

وی با اشاره به اینکه استفاده از نرم افزار می تواند دستیابی به اهداف را آسان کند، افزود: نرم افزار ابزاری مناسب، با صرفه اقتصادی و قابل اطمینان برای ورود، ثبت، تحلیل و گزارش گیری از اطلاعات بوده و در نهایت از طریق کاهش زمان مصرفی، ضایعات کاغذی، میزان خطا و افزایش دقت عمل و نتیجه گیری های مستمر؛ موجب بهبود مستمر در سطح سلامت، ایمنی و محیط زیست خواهد شد که نه فقط به پیشبرد کار کمک می کند، بلکه ارتقای بهره وری در سطح ملی را نیز به دنبال خواهد داشت.

عالی بیگی سطوح امنیتی برای کاربران و گروه‌های کاربری، ثبت تغییرات به وسیله کاربر، تولید گزارش‌های مورد نیاز، تعریف پزشکان و همه پرسنل مرتبط شاغل در مرکز درمانی، تعریف انواع فرم‌های بالینی با امکان چاپ با فرمت دلخواه، امکان جداسازی بخشی از بانک اطلاعاتی نرم‌افـزارهـا از بانک اصلی برای مقاصد تحقیقاتی و آماری و امکان استخراج انواع گزارش‌های مدیریتی، عملکردی و ... در یک دوره زمانی مشخص را از مهمترین ویژگی های این نرم افزار بیان کرد.

وی تصریح کرد: با راه اندازی کامل این نرم افزار تسهیل در نوبت‌دهی به زائرین مراجعه کننده و پذیرش آنان همچنین ایجاد پرونده الکترونیکی درمانی در کوتاه‌ترین زمان صورت خواهد گرفت؛ این نرم افزار به گونه ای طراحی شده که دارای کاربری ساده باشد به نحوی که یک کاربر که آشنایی چندانی با سیستم های پذیرش بیمارستانی نیز ندارد، بتواند از آن استفاده کنند.

معاون مالی و امور عمومی مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: این گروه آموزش دیده پذیرش که بر اساس نیاز سنجی صورت گرفته در اربعین سال گذشته و در فراخوان از جمعیت هلال احمر سراسر کشور انتخاب شده اند، صبح فردا عازم عراق خواهند شد تا بر اساس تقسیم بندی صورت گرفته در درمانگاه های کربلای معلی و نجف اشرف مشغول خدمت رسانی به زائران شوند.

 

کد N1547958

وبگردی