آفتاب

نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و اتوماسین اداری در اصفهان گشایش یافت

نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و اتوماسین اداری در اصفهان گشایش یافت

اصفهان- ایرنا- بیست و دومین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری، مخابرات و پنجمین جشنواره فروش تجهیزات دیجیتال(اتوکام 2016) عصر پنجشنبه در محل برگزاری نمایشگاه های اصفهان در کنار پل تاریخی شهرستان گشایش یافت.

به گزارش ایرنا، این نمایشگاه در قالب چهار سالن به مساحت 9 هزار و 500 با حضور بیش از 115 مشارکت کننده از استان های اصفهان، تهران، فارس و همچنین نمایندگی برندهای معتبر سونی، سامسونگ، ایسوس، اچ پی، ایسر، اپسون و سیسکو دایر شده است.
مشارکت کنندگان مذکور در زمینه‌های نرم افزار، تولید محتوا و مالتی مدیا، پایگاه‌های اینترنتی، سخت افزار، تجهیزات رایانه ای، ماشین‌های اداری، تجهیزات الکترونیک هوشمند، تجهیزات حفاظتی، آموزش و پژوهش، خدمات دولت الکترونیک و تجارت الکترونیک، شبکه‌های داده و امنیت فضای تبادل اطلاعات، اینترنت، فن آوری‌های نوین ارتباطی، مخابرات، ارتباطات و صنایع وابسته و عرضه و فروش تجهیزات دیجیتال فعالیت دارند.
تلفیق سه نمایشگاه کامپیوتر و اتوماسیون اداری، مخابرات و جشنواره فروش تجهیزات دیجیتال، بیست و دومین سال برگزاری نمایشگاه اتوکام اصفهان را از سنوات گذشته متفاوت ساخته است.
همچنین پیش بینی بخش سرای کارآفرینان به منظور ظهور و بروز ایده‌ها و فعالیت‌های کارآفرینانه، اختصاص پاویون علمی به چهار دانشگاه معتبر استان اصفهان در زمینه مهندسی کامپیوتر و نرم افزار و همچنین تعیین بخش ویژه شرکت‌های دانش بنیان از دیگر تفاوت‌های شاخص این دوره از نمایشگاه اتوکام است.
در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، هشت همایش تخصصی و برنامه جانبی با موضوعات و عناوین کارآفرینی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، شهر هوشمند، سازمان هوشمند، جشنواره امنیت فضای تبادل اطلاعات، جشنواره پدیدآورندگان محتوای الکترونیک، پیشگیری و پیش بینی بیماری‌های خاص با استفاده از تحلیل هوشمند داده‌های پزشکی، توسعه اپلیکیشن‌های موبایل اندروید و IOS، پویانمایی و بازی‌های رایانه‌ای برگزار خواهد شد.
از جمله ویژگی های این نمایشگاه بهره بردن از حضور 20 کسب و کار نوپا و معرفی آن به بازدیدکنندگان و همکاری با سرای کارآفرینان است.
رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: مهمترین دغدغه و نگرانی ما نگه داشتن جوانان فعال در استان ها و جلوگیری از مهاجرت آنهاست.
ناصرعلی سعادت افزود: باید از فرصت های موجود در استان ها بهره ببریم و با ایجاد زیرساخت برای فعالیت جوانان در زمینه رایانه، فناوری اطلاعات و رشته های مرتبط با موضوع این نمایشگاه، از پتانسیل و انرژی افراد مستعد کار استفاده کنیم.
وی از جمله مزیت های برگزاری نمایشگاه را ایجاد فضای مناسب برای حضور رقیبان در کنار یکدیگر و برقراری تعامل بین آنها، تبادل اطلاعات و ایجاد انگیزه نه تنها در سطح استانی و ملی بلکه در سطح بین المللی عنوان کرد.
به گزارش ایرنا، بیست و دومین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری، مخابرات و پنجمین جشنواره فروش تجهیزات دیجیتال(اتوکام 2016) از بیستم تا بیست و چهارم آبان سال جاری از ساعات 15 تا 21 آماده بازدید عموم است.
گ/7153 /6027/**خبرنگار: هُدا استکی* انتشار: محمدرضا شکراللهی
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
کد N1546922

وبگردی