آفتاب

حضور هیات پارلمانی ایران در کنفرانس نمایندگان کشورهای حوزه آسیا و اقیانوسیه پیرامون محیط زیست و توسعه

حضور هیات پارلمانی ایران در کنفرانس نمایندگان کشورهای حوزه آسیا و اقیانوسیه پیرامون محیط زیست و توسعه

تهران - ایرنا - رییس فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار به نمایندگی از ریاست مجلس شورای اسلامی کشورمان در هجدهمین مجمع عمومی کنفرانس نمایندگان کشورهای حوزه آسیا واقیانوسیه شرکت کرد.

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا، محمدرضا تابش رئیس فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار که به نمایندگی از ریاست مجلس شورای اسلامی و همراه با مرتضی صفاری نماینده مردم نطنز، در قالب هیات پارلمانی ایران در هجدهمین مجمع عمومی کنفرانس نمایندگان کشورهای حوزه آسیا و اقیانوسیه پیرامون محیط زیست و توسعه موسوم به APPCED در سئول پایتخت کره جنوبی شرکت کرده است؛ در بدو ورود؛ مورد استقبال سفیر جمهوری اسلامی ایران در کره قرار گرفت.
وی در این کنفرانس، ابتدا گزارشی از اجلاس گذشته که در تهران برگزار شد ارائه و هیات پارلمانی ایران نیز بصورت فعال در کمیته های تخصصی مربوطه حاضر شد.
همچنین با تلاش های صورت گرفته؛ تهران میزبان بعدی این کنفرانس در دو سال آینده تعیین گردید و 'تابش' نیز با رای اعضای مجمع عمومی، به عنوان دبیرکل کنفرانس برای مدت دو سال انتخاب شد.
دیدار با هیات های شرکت کننده، حضور در ضیافت شام ریاست کنفرانس و . . از دیگر برنامه های هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران در این کنفرانس بود.
سیام 9121**1569** خبرنگار: سمیه لاری *انتشار: علی حبیبی
کد N1546672

وبگردی