آفتاب

کیفیت بتن در پروژه های مناطق ساحلی گسترش یابد

کیفیت بتن در پروژه های مناطق ساحلی گسترش یابد

بندرعباس - ایرنا - رئیس مرکز تحقیقات راه و مسکن و شهرسازی گفت: باید ضوابط کمیته ارتقای کیفیت بتن در پروژه های عمرانی در مناطق ساحلی گسترش یابد.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی استانداری هرمزگان ، محمد شکرچی در نشست کمیته ارتقای کیفیت بتن در حاشیه خلیج فارس و دریای عمان در هرمزگان افزود: این نشست نیز با هدف ارتقای کیفیت بتن در پروژه های واقع در حاشیه خلیج فارس و دریای عمان و ارتقای بهتر در ساخت و سازها تشکیل شده است.
وی بیان داشت: تصمیم ها و ضوابط این کمیته در مرحله نخست ، با محوریت شهر بندرعباس به عنوان یکی از مهم ترین شهرهای حاشیه خلیج فارس و دریای عمان اتخاذ می شود.
رئیس مرکز تحقیقات راه و مسکن و شهرسازی اظهار کرد : ضوابط این کمیته را می توان برای نظارت بیشتر بر پروژه های عمرانی در دیگر مناطق ساحلی نیز گسترش داد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان ، نیز بر اهمیت ساخت و سازه های بتنی در مناطق جنوبی و لزوم آسیب شناسی کیفیت بتن و ارتقای آن در مناطق حاشیه خلیج فارس و دریای عمان تاکید کرد.
عباس شیرخانلو افزود: معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان ظرفیت ها و تجربه های فنی مناسبی در 2 دهه گذشته کسب کرده که می تواند در جهت پیشبرد اهداف دبیرخانه این کمیته در استان مورد استفاده قرار گیرد.
وی با تاکید بر ضرورت هماهنگی بیشتر دبیرخانه دائمی بتن و کمیته کنترل کیفیت مصالح ساختمانی در استان هرمزگان ، اظهار کرد : هدف از تشکیل این کمیته ارتقای بهتر بتن در مناطق خلیج فارس و دریای عمان و همچنین اهمیت کیفیت آن در ساخت و سازها و نظارت هرچه بهتر آن در پروژه های عمرانی در استان است.
7195/1042خبرنگار : رقیه غلامی زاده ** انتشار دهنده : فاطمه نوری جهانگرد
کد N1546521

وبگردی