آفتاب

آیت‌الله مکارم شیرازی: ترامپ و کلینتون فاسد و دروغگو هستند /وای به حال دنیا اگر اینها سکاندار شوند

آیت‌الله مکارم شیرازی: ترامپ و کلینتون فاسد و دروغگو هستند /وای به حال دنیا اگر اینها سکاندار شوند

تسنیم نوشت: مرجع تقلید شیعیان گفت: کاندیدای آمریکا هر دو دروغگو و فاسد هستند، هر دو سابقه سو دارند، این‌ها می‌خواهند سکان دار دنیا هم بشوند و وای به حال دنیا که این افراد می‌خواهند سکان‌داری آن را در دست بگیرند.

آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی در جلسه درس خارج فقه که در شبستان مسجد اعظم قم برگزاری شد با اشاره به اینکه از دیدگاه قرآن هوای نفس برای برخی بت آن‌ها است، اظهار داشت: امروز درهم و دینار بت جنایتکاران شده، عربستان سعودی با این بت جنایت و آدم کشی می‌کند و همه قوانین اخلاقی و خدایی را زیر پا می‌گذارد.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه بت شهوت پرستی نیز از آن دسته بت‌هایی است که به واسطه آن فساد و خلافکاری ایجاد می‌شود، افزود: مقام نیز برای برخی بت است و به خاطر آن همه چیز را زیر پا می‌گذارند اما آن‌ها که ندای "لا اله الا الله" سر می‌دهند بت‌های مختلف را می‌شکنند.

استاد برجسته حوزه علمیه با اشاره به جنایات آل سعود در یمن تصریح کرد: یمن صحنه امتحان برای دنیای امروز است و دولت دیوانه‌ای 19 ماه است در این کشور جنایت می‌کند، دیگران نه تنها سکوت کرده‌اند بلکه به آن‌ها کمک می‌کنند.

وی با بیان اینکه در تمدن دنیای مادی عاطفه نیست، ادامه داد: هر دو کاندیدای آمریکا هر دو دروغگو و فاسد هستند، هر دو سابقه سو دارند، این‌ها می‌خواهند سکان دار دنیا هم بشوند و وای به حال دنیا که این افراد می‌خواهند سکان‌داری آن را در دست بگیرند.

آیت الله مکارم شیرازی با تاکید بر اینکه دنیای امروز دنیای مرگ عواطف و دور شدن از اخلاق است، گفت: در دنیای مادی تنها گمشده، "مادیات" است.

به گفته مرجع تقلید شیعیان، دولت دیوانه‌ای 19 ماه است یمن را می‌کوبد و معلوم هم نیست تا کی این وضع ادامه دارد و در نهایت هم می‌خواهند بر ویرانه‌ها حکومت کنند.

29217

 

کد N1545457

وبگردی