آفتاب
نماینده مردم شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس:

اهالی رسانه سربازان حوزه فکری و فرهنگی جامعه هستند

اهالی رسانه سربازان حوزه فکری و فرهنگی جامعه هستند

سنندج- نماینده مردم شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی اهالی رسانه راسربازان حوزه فکری و فرهنگی جامعه ذکر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد مرادی ظهر امروز سه شنبه در بازدید از دفتر خبرگزاری مهر کردستان در سنندج با بیان اینکه کار فرهنگی در جامعه ما بسیار با ارزش و حائز اهمیت است، گفت: برای رسیدن به رشد و توسعه باید به فرهنگ ورسانه بها و ارزش بدهیم.

وی با اشاره به اینکه فعالان عرصه فرهنگ و رسانه افرادی سختکوش وپرتلاش هستند، بیان کرد: خیرات و کمک های افراد ثروتمند باقی الحسنات محسوب می شود و کار و فعالیت  افرادی که زمینه تغییر مثبت افکار مردم را فراهم می کند، باقی الصالحات به شمار می رود.

وی اهالی رسانه را جزو مهمترین اقشار تاثیرگذار در تغییر افکار جامعه خواند و بیان کرد: اصحاب رسانه سربازان و پیشمرگان حوزه فکری و فرهنگی جامعه هستند که متاسفانه همواره وضعیت و شرایط آنها مورد بی توجهی قرار گرفته است.

نماینده مردم شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی هدف از بازدید خود از این خبرگزاری را اثبات تعامل و همکاری و توجه خود به رسانه ها ذکر کرد و افزود: حرف و عمل نمایندگان مردم باید با هم همخوانی داشته باشد نه اینکه در سخنانش حامی رسانه ها و در عمل خلاف آن را انجام دهد.

معاون اداری مالی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان هم در این بازدید با بیان اینکه میزان اعتبارات حوزه فرهنگی استان بسیار اندک است، گفت: به دلیل اینکه در گذشته نگاه کارشناسی به حوزه فرهنگ نشده، اعتبارات این بخش نسبت به سایر بخش ها بسیار کم است.

هوشنگ اصلانی بیان کرد: بی شک با اعتبارات کنونی حوزه فرهنگ استان نیازها و انتظارات استان فرهنگی کردستان برآورده نمی شود.

وی اظهارداشت: امیدواریم نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی در راستای جذب اعتبارات بیشتر برای حوزه فرهنگی استان بیش از گذشته تلاش کنند تا زمینه برگزاری همایش ها، جشنواره ها و سینمارهای فرهنگی هنری و مذهبی بیشتری در این منطقه فراهم شود.

کد N1544800

وبگردی