آفتاب

نیروهای مسلح حافظ امنیت و ثبات کشور هستند

نیروهای مسلح حافظ امنیت و ثبات کشور هستند

اردبیل- ایرنا- رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی حافظ امنیت، ثبات و آرامش کشور هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین شکرالله بهرامی روز سه شنبه در آئین معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح و دادستان نظامی اردبیل افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به عنوان حافظ امنیت و آرامش مردم در واقع زینت حکومت اسلامی و دژ محکم و استوار در برابر بدخواهان هستند.
وی با بیان این که امنیت و سلامتی دو نعمت بزرگ برای انسانهاست اظهار کرد: با تلاش و کوشش نیروهای مسلح کشورمان امروز ایران اسلامی جزیره امن است و همه وظیفه داریم احترام خاصی نسبت به این عزیزان داشته و همیشه حامی و پشتیبانشان باشیم.
وی بیان کرد: تنها راه سعادت بشریت پیروی از پیامبران خدا و متوسل شدن به ائمه اطهار(ع) و در زمان غیبت اطاعت از فقیه عادل و عالم است تا در دنیا و آخرت عاقبت بخیر شوند.
وی با اشاره به فرا رسیدن اربعین حسینی اضافه کرد: امام حسین ع) و اهل بیت اش 1400 سال پیش با طی مسافت چهار هزار و 100 کیلومتر با سختی و مشقت پیمودند و با صدای رسا به افشاگری ظلم پرداختند تا دین اسلام زنده بماند و مردم به حق و حقیقت رسیده و به خدا متصل شوند.
حجت‌الاسلام والمسلمین بهرامی گفت: همه تلاش سیدالشهدا(ع) بر این بود که انسانها آزاده باشند و با عزت و شرف زندگی کنند و به خاطر آن زندگی ننگ را قبول نکرد و با عزت از جان و مال و اهل بیت خود گذشت.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح افزود: دست ذلت به سوی دشمن دراز کردن عزت نمی آورد و آنچه موجب عزت و زندگی شرفتمندانه می شود این است که زیر بار زور، تحقیر و ذلت نرویم.
در این آئین با تقدیر از زحمات عبداله شاکری رئیس سابق سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اردبیل و فضائیل محمدی دادستان نظامی استان کریم نوروزی به عنوان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اردبیل و سید محسن قریشی به عنوان دادستان نظامی استان منصوب شدند.
خبرنگار: نعمت محسن زاده ** انتشار دهنده: عارف شیرزاد
6130/ 1257
کد N1544659

وبگردی