آفتاب
میزبانی از کاروان تدبیر وامید

کولیوند: البرز جلوه گاه وحدت و یکپارچگی در استقبال از رئیس جمهوری

کولیوند: البرز جلوه گاه وحدت و یکپارچگی در استقبال از رئیس جمهوری

کرج -ایرنا- نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی پیگیری نیازهای استان را از برنامه های مسئولان در سفر رئیس جمهوری به استان دانست و گفت: مردم وحدت و یکپارچه در کشور را در استقبال از رئیس جمهوری به نمایش می گذارند.

محمد جواد کولیوند روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: بی شک مردم ولایت مدار و شهیدپرور استان البرز در استقبال از رئیس جمهوری نشان خواهند داد که همواره با وحدت و یکپارچگی می توان کلید امید و آینده ای روشن را در دست داشت.
وی خاطرنشان کرد: از لحاظ استانی در برخی زمینه ها عقب ماندگی هایی داریم و باید تلاش کنیم تا گذشته ها جبران شود.
وی با تاکید بر اینکه توجه به مسائل مردم و رفع مشکلات در مجلس یک وظیفه است، ادامه داد: تمام تلاش ما در مجلس این است که بتوانیم خواسته های مردم و حقوق شان را در مجلس پیگیری و دنبال کنیم.
کولیوند گفت: بحث مصوبه شورای عالی امنیت ملی و وزارت نیرو و محیط زیست در زمینه محیط زیست و مطالعه بحث پایه حریم رودخانه است.
وی اضافه کرد: دراین زمینه بندر خشک، کمربندی محمدشهر به ماهدشت، اتمام پروژه همت و ادامه کمربند شمالی، اتمام راه هشتگرد- طالقان، ایجاد باغ موزه دفاع مقدس، بحث کاخ مروارید، مصوبه شهرک علم و فن آوری، تکمیل فرودگاه پیام، کویرزدایی شهر اشتهارد، تکمیل پروژه های مصلی و مساجد، ادامه مترو کرج به هشتگرد، انبارهای معین هلال احمر در منطقه هیو و محمدشهر، بحث مالیات بر ارزش افزوده 420 کارخانه که در تهران مالیات پرداخت می کنند، توسعه فرودگاهی، شهر ICT هوشمند سبز، موارد مربوط به بهزیستی و نیز کمیته امداد از جمله مباحثی است که در این سفر با رییس جمهور مطرح خواهد شد.
رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس ادامه داد: امور فرهنگی و ورزشی و ایجاد استادیوم 6 هزار نفری از دیگر مواردی است که در این سفر مطرح خواهد شد.
نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر این مهم که وحدت و همدلی رمز موفقیت تمامی جوامع در ادوار مختلف بوده است، گفت:‌ وحدت و همدلی رمز و کلید موفقیت استان است و امیدوارم همه مردم و مسئولان در کنار هم با وحدت و همدلی زمینه موفقیت های بیشتر استان سرافراز البرز را فراهم کنند.
وی در ادامه خدمت صادقانه و متعهدانه به مردم و شهر را تنها موضوعی دانست که در یاد ها و خاطره ها می ماند و گفت:‌ مسئولان باید خود را متعهد به خدمت خاضعانه و صادقانه بدانند.
وی با تاکید بر ایثار و از خودگذشتگی شهدا در سال های انقلاب و جنگ تحمیلی و بعد از آن، تاکید کرد: امنیت، استقلال و آرامش کنونی که در کشور حاکم است را مدیون خون شهدا هستیم و مردم سراسر استان باید مراقب وحدت، همدلی و یکپارچگی که به حرمت خون شهدا بوجود آمده باشند تا به آن خدشه ای وارد نشود.
8029/1535خبرنگار: حکیمه کشاورز** انتشاردهنده:داریوش غفاری
کد N1544628

وبگردی