آفتاب

امیدواری هوندا به آینده بریتانیا

امیدواری هوندا به آینده بریتانیا

پس از نیسان، حالا هوندا هم کمی خوش بین تر از قبل به آینده تجارت خود در بریتانیا (پس از دوره خروج از اتحادیه اروپا) می‌اندیشد. هوندا نیز ...

پس از نیسان، حالا هوندا هم کمی خوش بین تر از قبل به آینده تجارت خود در بریتانیا (پس از دوره خروج از اتحادیه اروپا) می‌اندیشد. هوندا نیز مانند رقیب هموطنش نیسان سرمایه‌گذاری کلانی در بریتانیا کرده و تاسیسات آن در جزیره، تنها صادرکننده نسل جدید هاچ بک سیویک به اقصی نقاط جهان است.

حالا طبق شایعات اخیر این شرکت با وجود همه بی‌ثباتی‌های مالی بازار، به دوره پس از خروج بریتانیا از اتحادیه امیدوار است. نایب رئیس هوندا در این مورد می‌گوید: ما نیازمند بررسی دقیق هر گونه تغییر در بازار ارز و افت و خیز فروش هستیم ولی هیچ برنامه‌ای برای خروج از اتحادیه نداریم و به تجارتمان در آن ادامه خواهیم داد. حتی هوندا برای یک سرمایه‌گذاری 200 میلیون پوندی دیگر در این کشور اعلام آمادگی کرده است. پیش تر کارلوس گوسن، مدیرعامل رنو-نیسان نیز تاکید کرده بود که در صورت خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا، شرکتش از این کشور بیرون خواهد رفت. با این حال وی پس از مذاکره با مقامات دولتی، از تولید نسل آینده قشقایی و حتی ایکس تریل جدید در تاسیسات ساندرلندر انگلستان خبر داد.

کد N1544042

وبگردی