آفتاب

پزشکیان: نباید اقبال مردم به خودمان را با زور، دعوا، تهدید و تطمیع به‌دست آوریم

پزشکیان: نباید اقبال مردم به خودمان را با زور، دعوا، تهدید و تطمیع به‌دست آوریم

ایلنا نوشت: نایب رییس اول مجلس بر لزوم تعامل فراکسیون امید و شورای‌عالی اصلاح‌طلبان تاکید کرد.

مسعود پزشکیان با اشاره به حضور تعدادی از اعضای فراکسیون امید در شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: به هر حال نمایندگان سلایق خاص خود را دارند و ممکن است نامزدی معرفی شود که بنابر سلایق خود عمل کند. ضمن اینکه فراکسیون امید مربوط به فعالیت‌های درون‌پارلمانی است و ممکن با وجود همگرایی دو نفر داخل فراکسیون، در مورد مسائل بیرون مجلس سلایق مختلفی داشته باشند.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: درصورتی‌که تعامل میان فراکسیون امید و شورای‌عالی شکل بگیرد، مثمرثمر خواهدبود و فراکسیون‌امید می‌تواند با تعامل سازنده با شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان به انتخاب نامزدهایی هماهنگ‌تر با گرایش کلی این جریان کمک کنند.

نماینده اصلاح‌طلب مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: رفتارها و اشکال‌های افراد است که جاذبه یا دافعه ایجاد می‌کند و نوع برخورد ماست که باعث می‌شود که جامعه به ما نزدیک یا دور شود.

پزشکیان اعلام کرد: باید به جای این‌که با همدیگر دعوا کنیم، کاری کنیم که مردم به ما اقبال داشته باشند و این اقبال را نباید با زور، دعوا، تهدید و تطمیع به‌دست آوریم؛ بلکه باید با رفتارمان در جامعه چنین اقبالی را حاصل کنیم.

عضو هیات رییسه فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: جامعه نیاز دارد که به مدیران خود ایمان داشته باشند و بپذیرند و بخواهند که چه کسی به آن‌ها خدمت کند و درصورتی که این فرهنگ درست شود، مملکت بیمه خواهد شد.

او با تاکید بر این‌که این رویکرد فارغ از مسائل جناحی است، یادآور شد: متاسفانه در کشورمان حزب یا جریان یکپارچه به‌شکلی پخته نداریم و ممکن است افرادی در یک جریان باشند اما در برخی مسائل نگاه‌شان کاملاً با یکدیگر متفاوت باشد.

پزشکیان در پایان تصریح کرد: با این حال، هنگامی که احزاب فعال شوند، افراد به‌خاطر مجموعه اهداف کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و بنابر این بهترین راه برای کمک به مردم ایجاد همزبانی و گزارش شفاف آن به مردم است.

29219

کد N1543253

وبگردی