آفتاب

ضرب الاجل فدراسیون کشتی به اصفهان برای میزبانی جام کودک

ضرب الاجل فدراسیون کشتی به اصفهان برای میزبانی جام کودک

تهران - ایرنا - نایب رئیس فدراسیون کشتی،گفت: با توجه به اینکه استانداری اصفهان تاکنون اقدامی برای برگزاری جام بین المللی روز کودک در این شهر نکرده، به احتمال فراوان مسابقات در تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا از فدراسیون کشتی، «حمید بنی تمیم» افزود: جام بین المللی روز جهانی کودک یکی از معتبرترین تورنمنت های بین المللی دنیا در رده سنی نونهالان محسوب می شود، فدراسیون کشتی به دنبال این بود که میزبانی این رقابت ها را با مشارکت یکی از استان های دارای ظرفیت فنی مناسب در رشته کشتی برگزار کند که در نهایت تصمیم بر این شد که میزبانی این مسابقات به اصفهان واگذار شود.
وی تصریح کرد: متأسفانه برغم پیگیری های مکرر و به دلیل انجام نشدن اقدام اجرایی لازم از سوی استانداری اصفهان، بنظر می رسد برگزاری رقابت های یاد شده در این استان منتفی باشد.
بنی تمیم ادامه داد: فدراسیون نمی تواند صرفا با اتکاء به توان محدود موجود در اختیار هیات کشتی و اداره کل ورزش و جوانان استان، چنین مسابقات بین المللی با اهمیت و سنگینی که بصورت تیم به تیم انجام می شود را در اصفهان برگزار کند.
نایب رئیس فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: فدراسیون با توجه به سابقه درخشان کشتی در استان اصفهان و علاقمندی مردم این استان به این رشته و از سوی دیگر حمایت از برنامه های صورت گرفته برای پشتوانه سازی در این استان از سوی هیات کشتی، تصمیم داشت مسابقات بین المللی روز جهانی کودک را در اصفهان برگزار کند، اما در صورت ادامه روند کنونی به احتمال فراوان مسابقات مذکور روزهای 26 تا 28 آبان ماه در تهران برگزار خواهد شد و در عین حال تا پایان ساعت اداری فردا (دوشنبه) منتظر خواهیم کرد.
بنی تمیم کشتی بیان داشت: فدراسیون کشتی در راستای رشد و توسعه ورزش ملی ایران در سراسر کشور، علاقمند به برگزاری رقابت های داخلی و بین المللی در تمامی استان ها است.
رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی نونهالان به مناسبت روز جهانی کودک به عنوان یکی از معتبرترین تورنمنت های این رده سنی در جهان، روزهای 27 و 28 آبان ماه در ایران برگزار می شود.
تاکنون کشورهای مطرحی چون روسیه، اوکراین، ارمنستان، قرقیزستان و مولداوی برای حضور در این رقابت ها که به صورت تیم به تیم برگزار خواهد شد، اعلام آمادگی کرده اند.
«جان تسانگ رانگ» داور بین المللی درجه یک از چین تایپه نیز به عنوان نماینده اتحادیه جهانی در این رقابت ها حضور خواهد داشت.
ورزشی**1067** 1701
تنظیم کننده: رضا رمضانی* انتشار دهنده: حمید قدیمی
کد N1542661

وبگردی