آفتاب
هنر مهر در نمایشگاه مطبوعات-۱۲

صفی پور: سند برنامه ریزی بنیاد رودکی تدوین شد/ اصولی پیش می رویم

صفی پور: سند برنامه ریزی بنیاد رودکی تدوین شد/ اصولی پیش می رویم

علی اکبر صفی پور مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی از تلاش این مجموعه برای تدوین سند جامع فعالیت های بنیاد خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر صفی پور مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی یکشنبه شانزدهم آبان ماه با حضور در غرفه خبرگزاری مهر در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات از تلاش مجموعه بنیاد رودکی برای تدوین سند جامع فعالیت های بنیاد خبر داد.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی گفت: طبق برنامه ریزی هایی که انجام گرفته برای همه فعالیت های بنیاد فرهنگی هنری رودکی برنامه جامعی تدوین شده که پیش نویس آن طی روزهای گذشته تدوین و به تصویب هیات مدیره بنیاد رسیده است و به زودی جزییات آن به اطلاع مخاطبان خواهد رسید. یکی از اصول اصلی مدیریت این است که بر اساس چارچوب ها برنامه ریزی ها صورت پذیرد و ما نیز به دنبال رعایت این اصل هستیم و باید بتوانیم در شرایط فعلی امکانات موجود را بشناسیم تا بر اساس آن برنامه ریزی کرده و آینده را پیش بینی کنیم. به همین منظور تاکید دارم که با تکیه بر این اصول بدانیم چه ماموریتی در آینده داریم. 

وی درباره بازسازی برج آزادی و امکان استفاده بیشتر از فضای گالر ی این مجموعه برای برپایی نمایشگاه های تجسمی نیز گفت: تمام تلاش ما این است که طرحی ارائه دهیم که دسترسی عموم مردم به این برج و قسمت های مختلف آن فراهم شود و تا این اتفاق نیفتد برپایی نمایشگاه ها باعث رونق این مجموعه نمی شود.

صفی پور تصریح کرد: امیدوارم این شعاری که برای نمایشگاه مطبوعات مبنی بر شفافیت و صداقت توسط مسئولان نمایشگاه انتخاب شده هم از طرف کسانی که دست اندرکار هستند و احیانا اطلاعاتی در دست دارند مورد توجه قرار گیرد و هم عزیزان ما در خبرگزاری ها و بخش رسانه با همین اصل فضایی امن و واقعی برای همه علاقه مندان مهیا کنند.

کد N1542633

وبگردی