آفتاب

دستگیری آدم ربایان مسلح/رهاسازی گروگان درنقطه صفر مرزی سیستان وبلوچستان

دستگیری آدم ربایان مسلح/رهاسازی گروگان درنقطه صفر مرزی سیستان وبلوچستان

زاهدان - ایرنا - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران انتظامی با دستگیری آدم ربایان مسلح گروگان 23 ساله در نقطه صفر مرزی این استان آزاد کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی روز شنبه با تشریح عملیات رها سازی این گروگان اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان زهک واقع در شمال استان عصر روز گذشته از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 در جریان وقوع یک فقره آدم ربایی قرار گرفتند.
وی ادامه داد: بر اساس گزارش رسیده آدم ربایان جوان 23 ساله را در مقابل منزلش با استفاده از یک دستگاه خودرو زانتیا به صورت مسلحانه گروگان گرفته و از محل متواری شدند.
وی گفت: آدم ربایان که گروگان را به نقطه نامعلومی انتقال داده بودند در تماس با خانواده فرد ربوده شده تقاضای 30 میلیارد ریال پول برای آزادی وی کردند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: ماموران پلیس با پایش های دقیق اطلاعاتی از انتقال فرد ربوده شده به نقطه صفر مرزی توسط آدم ربایان برای خروج از کشور و تحت فشار قرار دادن خانواده وی برای پرداخت سریع پول مطلع شدند.
سردار رحیمی اظهار داشت: بلافاصله بعد از اطلاع از موضوع، گروه های ویژه عملیاتی پلیس سیستان و بلوچستان طرح های عملیاتی و مهار را در تمام محورهایی که احتمال انتقال فرد ربوده شده به خارج از کشور داده می شد به اجرا گذاشتند.
وی ادامه داد: ماموران پس از ساعت ها پایش دقیق اطلاعاتی و بهره گیری از منابع محلی و همکاری های مردمی، مخفیگاه متهمان در نقطه صفر مرزی را شناسایی و با محاصره منطقه در عملیاتی ضربتی هر چهار عضو این باند که قصد انتقال فرد ربوده شده به خارج از کشور را داشتند به همراه یک قبضه سلاح جنگی دستگیر و فرد ربوده شده را نیز آزاد کردند.
3042**6081 دریافت کننده: محدثه حیدری گرجی **انتشاردهنده: حیدر سرایانی
کد N1541355

وبگردی