آفتاب

توسعه فضاهای ورزشی مهمترین برنامه اداره کل امورورزشی وزارت تعاون است

توسعه فضاهای ورزشی مهمترین برنامه اداره کل امورورزشی وزارت تعاون است

انزلی-ایرنا- سرپرست اداره کل امور ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، توسعه و تجهیز فضاهای ورزشی را از مهمترین برنامه های این اداره کل درحوزه ورزش کارگران عنوان کرد.

جواد رمزی شامگاه جمعه در حاشیه برگزاری نخستین دوره مسابقات فوتسال کارکنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سنگاچین انزلی درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اداره کل امور ورزشی وزارت تعاون براساس سند راهبردی تدوین شده دراین وزارتخانه، متولی راهبردی ورزش،کار و تلاش است.
وی برگزاری مسابقاتی از این دست را یکی از ابعاد مختلف این راهبردها برشمرد.
رمزی افزود: حضور در کنگره ها و مجامع علمی و مشارکت جامعه علمی در توسعه ورزش کارگری و اعتلای آن، از دیگر برنامه های این اداره کل است.
وی به تاسیس فدراسیون ورزش کارگری در سال 94 بر اساس مصوبات وزارت ورزش و وزارت کار اشاره و تاکید کرد: فدراسیون ورزش کارگری در حال حاضر فعالیت 29 رشته ورزشی را درحوزه آقایان و بانوان، تحت نظارت خود داشته و ورزشکاران بسیاری را به مسابقات جهانی معرفی کرده است.
وی خاطرنشان کرد: این رشته ها براساس شرایط هر یک از استانها در قالب انجمن های ورزشی در حال فعالیت هستند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، نخستین دوره از مسابقات فوتسال کارکنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمانهای تابعه عصر جمعه در استراحتگاه کارگران سنگاچین برگزار و قهرمانی این دوره از مسابقات از آن تیم فوتسال گیلان شد.
خبرنگار:رضا اکبری**انتشاردهنده:بهمن بامداد**
7471/6070 *شبس *1488 **
کد N1540957

وبگردی