آفتاب

گیلان قهرمان مسابقات فوتسال کارکنان وزارت تعاون شد

گیلان قهرمان مسابقات فوتسال کارکنان وزارت تعاون شد

انزلی-ایرنا- قهرمانی نخستین دوره مسابقات فوتسال کارکنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان های تابعه به تیم فوتسال گیلان رسید.

مسئول روابط عمومی اداره کل امور ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شامگاه جمعه در حاشیه برگزاری این مسابقات در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این دوره مسابقات 170 تن از کارکنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در قالب 23 تیم و از 11 استان کشور حضور داشتند.
مبین بهداد افزود: اولین دوره این مسابقات به میزبانی گیلان برگزار شد و به دلیل محدودیت زمانی تیم های کمتری استقبال کردند.
وی یادآور شد: علاوه بر استان های گیلان، کردستان، آذربایجان غربی، مازندران ، قزوین، لرستان، اردبیل، زنجان، خراسان رضوی، مرکزی، آذربایجان شرقی، دو تیم نیز از بانک توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی در این مسابقات حضور داشتند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، در پایان این دوره از رقابت ها عصر جمعه دو تیم بانک توسعه تعاون و صندوق کار آفرینی در دیدار رده بندی به مصاف یکدیگر رفتند که تیم صندوق کار آفرینی توانست حریف خود را با نتیجه هفت بر صفر شکست داده و به مقام سوم دست یابد.
همچنین جام اخلاق این دوره از مسابقات به تیم فوتسال استان کردستان تعلق یافت.
دو تیم گیلان و آذربایجان شرقی نیز در دیدار پایانی به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم گیلان در ضربات پنالتی توانست حریف خود را از پیش رو برداشته و به عنوان قهرمانی اولین دوره از مسابقات فوتسال کارکنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان های تابعه دست یابد.
افشین رحیمی، مهدی دانا، مهدی باقرپور، آرمان غلامین، محمد تطهیری، سید رحمان اسماعیلی، مهران اکبرنیا، محمدرضا پورجعفری، صالح بلوکی و حجت چهلوان بازیکنان تیم فوتسال گیلان بودند و علی ابراهیمیان و علی گوهر سرپرست و سرمربی این تیم بودند.
خبرنگار: رضا اکبری**انتشار : عبدالله غفاری
7471/6070*شبس*1613
کد N1540932

وبگردی