آفتاب
در راهپیمایی ۱۳ آبان سمنان مطرح شد؛

رابطه با آمریکا شرایط کشور را بهبود نمی‌بخشد

رابطه با آمریکا شرایط کشور را بهبود نمی‌بخشد

سمنان- مسئول سیاسی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج مستضعفان گفت: امروز شعار هر ایرانی مرگ بر استکبار و نماد آن یعنی آمریکا است و همه باید بدانند رابطه با شیطان وضعیت کشور را بهتر نمی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، الماس نصر پیش از ظهر چهارشنبه در جمع مردم ولایتمدار و شهید پرور سمنان در خلال راهپیمایی روز ۱۳آبان با بیان اینکه اصل وجودی و ماهیت ۱۳آبان مبارزه با استکبار جهانی و شعار مرگ بر آمریکا است، ابراز داشت: امروز ندای قلبی و درونی هر فرد ایرانی نه گفتن به استکبار جهانی و در راس آن ها آمریکا است.

وی افزود: برخی در درون کشور متاسفانه چشمان خود را به روی استکبار جهانی بسته اند و با وجود اینکه رهبر معظم انقلاب بارها و بارها بدبینی خود را نسبت به آمریکا اعلام داشته اند، همچنان بر رابطه با جهانخوار بزرگ پافشاری می کنند.

مسئول سیاسی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفان همچنین با تاکید بر اینکه آمریکا قابل اعتماد نیست، گفت: نباید بهبود شرایط کشور را درگرو رابطه با آمریکا دانست.

نصر بیان داشت: مردم ما قلبا به آمریکا اعتقادی ندارند و می دانند که بهبود شرایط اقتصادی در گرو رابطه با آمریکا نیست و نخواهد بود چراکه استکبار در طول تاریخ نشان داده همواره بر روی منافع خودش مانور خواهد داد و بر سر آنها با هیچ کشوری معامله نخواهد کرد.

وی تصریح کرد: ساده انگارانه است که فکر کنیم مشکلات کشور در رابطه با آمریکا حل خواهد شد.

کد N1540049

وبگردی