آفتاب
رییس ستاد برگزاری مراسم یوم الله ۱۳ آبان تهران:

لانه جاسوسی نماد دشمنی آمریکا/تکیه به استکبار موجب شکست ملت هااست

لانه جاسوسی نماد دشمنی آمریکا/تکیه به استکبار موجب شکست ملت هااست

تهران-رییس ستاد برگزاری مراسم یوم الله ۱۳ آبان تهران گفت: لانه جاسوسی به عنوان نماد دشمنی آمریکا با ایران شناخته شده است.

حجت الاسلام سید محسن محمودی صبح پنج شنبه و در حاشیه مراسم یوم الله ۱۳ آبان در تهران و در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به این نکته که حضور باشکوه مردم در این مراسم، پیام های روشنی را به همراه دارد، اظهار داشت: حضور اقشار مختلف مردم اعم از دانشجویان، دانش آموزان، خانواده معظم شهدا، ایثارگران، مسئولان، روحانیون، نیروهای نظامی و انتظامی، کارمندان، کارگران و غیره نشان دهنده آن است که همچنان ملت ایران بر سر اصول و آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده است.

رییس ستاد گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان استان تهران با تقدیر از همکاری نهادها و ارگان های مختلف برای برگزاری هر چه باشکوهتر مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی افزود: خوشبختانه همکاری خوبی در مناطق مختلف استان تهران برای برگزاری باشکوه مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی صورت پذیرفت که باید از همه اعضای ستاد ۱۳ آبان و دستگاه ها و نهادهای مختلف، تشکر و قدردانی کرد.

لانه جاسوسی نماد دشمنی آمریکا با ایران است

وی با اشاره به این نکته که امروز امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی از ملت ایران انتظار ادامه دادن راه و اصول انقلاب را دارند، ادامه داد: حضور در مراسم هایی نظیر ۱۳ آبان که پایه های نظام اسلامی را تقویت می کند، حرکت در مسیر ارزش های انقلاب اسلامی بوده و باعث خشنودی امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا می شود.

محمودی با تأکید بر برگزاری مراسم محوری تهران در مقابل لانه جاسوسی اضافه کرد: لانه جاسوسی به عنوان نماد دشمنی آمریکا با ایران شناخته شده و به همین خاطر مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در این مکان برگزار می شود.

تکیه بر لبخند آمریکا چیزی جز ذلت و شکست به همراه ندارد

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران یادآور شد: جنایات آمریکا بر ضد ملت ایران در حوزه های مختلف فراموش شدنی نیست و همچنان نیز جریان استکباری به دشمنی خود ادامه می دهد و تکیه بر لبخند و دسیسه های آمریکا چیزی جز شکست و ذلت به همراه نخواهد داشت.

محمودی با اشاره به این نکته که شاهد حضور دانشجویان و دانش آموزان در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی هستیم، متذکر شد: روز ملی مبارزه با استکبار جهانی متعلق به همه اقشار مختلف مردم است و در این میان، شاهد حضور باصلابت دانش آموزان و دانشجویان در این مراسم هستیم که نشان می دهد آینده سازان ایران اسلامی نیز آمریکا را دشمن درجه یک خود می دانند.

برگزاری جلسات بصیرتی در مدارس و دانشگاه ها

رییس ستاد گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان تهران تأکید کرد: برنامه های مختلفی در مقابل لانه جاسوسی آمریکا با حضور هزاران نفر از مردم متدین و انقلابی تهران برگزار شد که مداحی، اجرای سرود دانش آموزی و رزم نوازان ارتش، برپایی ایستگاه های فرهنگی و نقاشی و قرائت بیانیه های دانشجویی و دانش آموزی بخشی از برنامه های پیش بینی شده است.

وی بیان داشت: تلاش شده تا طی روزهای اخیر در مدارس و دانشگاه های استان تهران با برگزاری جلسات تبیینی و بصیرتی، جنایات آمریکا و ضرورت مبارزه با جریان های استکباری تشریح شود.

محمودی تأکید کرد: خوشبختانه با همکاری شهرداری های استان تهران، فضاسازی تبلیغی و محیطی در بسیاری از نقاط استان انجام و ده ها طرح هنری نیز در پایتخت متناسب با روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نصب شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران یادآور شد: بدون تردید حضور باشکوه و دشمن شکن مردم در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی موجب ناراحتی و هراس دشمن شده و بسیاری از توطئه ها و نقشه های جریان استکبار را با شکست مواجه می سازد.

وی از حضور اقشار مختلف مردم در مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان تقدیر و تشکر کرد.

کد N1539922

وبگردی