آفتاب

جلوه ها و حاشیه های افتتاح ورزشگاه نقش جهان

جلوه ها و حاشیه های افتتاح ورزشگاه نقش جهان

اصفهان - ایرنا - مراسم افتتاحیه ورزشگاه نقش جهان اصفهان که روز چهارشنبه پس از حدود سه دهه انتظار با حضور معاون اول رئیس جمهوری به بهرداری رسید با حاشیه ها و جلوه های متفاوتی همراه بود.

** این مراسم با وزش شدید باد همراه بود و به همین دلیل ریزگردها و گرد و غبار فضای ورزشگاه نقش جهان را در برگرفته بود.
این وضعیت هنگام ورود معاون اول رئیس جمهوری که رئیس سازمان محیط زیست یکی از همراهان وی بود، تشدید شد و گوشه ای از وضعیت اقلیمی مبتلا به اصفهان را به نمایش گذاشت.
وزش باد و پدیده گرد و غبار تا مراسم افتتاح ورزشگاه نقش جهان اصفهان ادامه داشت و باعث مشکلاتی برای اهالی رسانه و حاضران در مراسم شد.
**وزیران ورزش و جوانان، کار و رفاه اجتماعی، نیرو، کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، اقتصاد و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست معاون اول رئیس جمهوری را در مراسم افتتاح ورزشگاه نقش جهان همراهی کردند.
**مسعود سلطانی فر که دیروز با بیشترین رای از مجلس دهم به عنوان وزیر ورزش و جوانان انتخاب شد، اولین روز کاری خود را در ورزشگاه نقش جهان آغاز کرد.
** اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری ، افتتاح ورزشگاه نقش جهان را به عنوان حسن آغاز کار وزیر جدید ورزش و جوانان توصیف کرد و به فال نیک گرفت.
** حضور گسترده و چشمگیر مردم، ورزشکاران و علاقه مندان ورزش در مراسم افتتاحیه ورزشگاه نقش جهان از جلوه ها و ویژگی های کم نظیر این مراسم بود که تعداد آنها بیش از پنج هزار نفر تخمین زده شد.
** برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان اصفهان، مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی استان اصفهان نیز در این مراسم حضور داشتند.
** اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری پس از افتتاح دومین ورزشگاه بزرگ کشور در چمن این ورزشگاه حضور یافت و با اعضای دو تیم بزرگسالان و امید سپاهان که برای یک دیدار نمادین و دوستانه صف کشیده بودند، هم صحبت شد.
** این دیدار دوستانه و نمادین به مدت 15 دقیقه با قراردادن توپ در وسط زمین ورزشگاه نقش جهان توسط اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری برگزار شد.
** در ابتدای مراسم افتتاحیه ورزشگاه نقش جهان بین عکاسان خبری و تیم حفاظت معاون اول رئیس جمهوری تنش ایجاد شد که برای چند دقیقه توجه همگان از جمله سخنران را جلب کرد.
**مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، محمدرضا ساکت مدیرسازمان تیم های ملی فوتبال ایران، محسن طاهری و سعید آذری مدیران عامل دو باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و ذوب آهن اصفهان از جمله چهره های ورزشی بودند که در این مراسم حضور داشتند.
**تماشاگران حاضر در ورزشگاه فرصتی پیدا کردند تا تیم های اصفهانی مرود علاقه خود را تشویق و تحسین کنند.
**معاون اول رئیس جمهوری و وزیران مشایعت کننده وی در جریان افتتاح ورزشگاه نقش جهان به رختکن تیم سپاهان رفتند.
** اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور با حضور در رختکن تیم سپاهان با نوشتن جمله ای بر روی پیراهن تیم فوتبال سپاهان که شماره 10 و نام اسحاق بر روی آن حک شده بود، برای این تیم آرزوی موفقیت کرد.
بزرگترین پروژه ملی ورزشی ایران پس از انقلاب اسلامی امروز - چهارشنبه با اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری، مسعود سلطانی فر وزیر جدید ورزش و جوانان، معصومه ابتکار معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک، مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و مقامات استان اصفهان بطور رسمی افتتاح شد.
شبک **گ8114/ 2093 ** 1917*خبرنگار: امیرحسین اکبری ** انتشاردهنده: سید محمد باقر نوربخش
کد N1539590

وبگردی