آفتاب

تجهیز انبار امدادی کرمان به 10 تن برنج و 5 هزار تخته چادر

تجهیز انبار امدادی کرمان به 10 تن برنج و 5 هزار تخته چادر

ایلنا: سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از تجهیز انبار امدادی استان کرمان به 10 تن برنج، 10 هزار قوطی کنسرو و 5 هزار تخته چادر به‌منظور آمادگی برای خدمت‌رسانی به هموطنان شهرستان زرند در صورت نیاز منطقه؛ خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، مرتضی سلیمی با اشاره به وجود وقوع زمین‌لرزه و پس‌لرزه‌ در شهرستان زرند از روز دوشنبه، گفت: هم‌اکنون شرایط زندگی در شهرستان زرند مساعد بوده و جای هیچ نگرانی برای مردم و ساکنان این شهرستان وجود ندارد.

وی گفت: هم‌اکنون انبارهای امدادی هلال‌احمر در استان کرمان هم به‌منظور امدادرسانی در صورت نیاز منطقه، به 10 تن برنج، 10 هزار قوطی کنسرو و 5 هزار تخته چادر تجهیز شده است.

سرپرست سازمان امداد و نجات با بیان اینکه اردوگاه اسکان اضطراری نیز با 2 هزار تخته چادر در زرند برپا شده است، اظهار کرد: با توجه به این که ابعاد زلزله چندان وسیع نبوده، استقبالی برای اسکان در این اردوگاه نشده و در اصل این اردوگاه فقط برای اطمینان خاطر مردم منطقه برپا شده است و پیش‌بینی می‌شود در صورت عادی بودن شرایط در  هفته آینده جمع‌آوری شود.

وی گفته تیم‌های امدادی هلال‌احمر استان کرمان نیز برای آمادگی در برابر هر گونه تبعات احتمالی زلزله در شهرستان زرند تا اطلاع ثانوی در آماده‌باش کامل هستند.

 

کد N1539218

وبگردی