آفتاب

روسیه از کشورهای هدف صادرات یزد

روسیه از کشورهای هدف صادرات یزد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و دبیر کارگروه توسعه صادرات استان یزد با اشاره به افزایش روابط تجاری استان در سطح بین‌المللی گفت: در آینده ...

دنياي اقتصاد- یزد- محبوبه مظفري:رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و دبیر کارگروه توسعه صادرات استان یزد با اشاره به افزایش روابط تجاری استان در سطح بین‌المللی گفت: در آینده روسیه یکی از کشورهای هدف صادرات کشور و این استان خواهد شد. محمدرضا علمدار یزدی در کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان افزود: پیشنهاد می‌شود کارگروهی برای بررسی راهکارهای افزایش تعامل استان با روسیه تعیین شود و زمینه جذب بازارهای بیشتر را در این کشور فراهم کند.

وی به صادرات کاشی و سرامیک ایران به اسپانیا نیز اشاره کرد و گفت: اسپانیا چهارمین تولیدکننده کاشی و سرامیک جهان است و اینکه از یزد به اسپانیا صادر می‌شود، بسیار مهم است و نشان می‏دهد یزد در تولید کاشی مشکل کیفیت نداشته، بلکه باید به دنبال تنوع بازارهای صادراتی باشد.رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همچنین با اشاره به روز ملی صادرات تصریح کرد: برگزاری روز ملی صادرات و تجلیل از صادرکنندگان برگزیده سال 95 استان در روز 13 آبان پیش‌بینی شده است.

کد N1538596

وبگردی