آفتاب

روایت دیدارهای کریمانه با شهدای استان کرمان

روایت دیدارهای کریمانه با شهدای استان کرمان

سومین کتاب از مجموعه خانه بهشتیان با عنوان« کریمانه» و با موضوع دیدار مقام معظم رهبری با خانواده شهدای استان کرمان منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، انتشارات موسسه جهادی صهبا،  سومین کتاب از مجموعه کتاب‌های خانه بهشتیان با اسم «کریمانه» با موضوع روایت دیدار رهبر انقلاب اسلامی با خانواده شهدای استان کرمان است در قالب بازخوانی روایت حضور معظم له در منازل شهدای کرمان در سال ۱۳۸۴ منتشر شده است.

رهبر انقلاب در جریان سفر خود به استان کرمان در این سال  که ۱۰ روز به طول انجامید در خانه چندین شهید این استان حضور  یافتند که شرح این دیدارها در این کتاب آمده است.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: دو پسر شهید، تا حضرت آقا را در آستانه در خانه می‌بینند، هر دو جلو می‌آیند و سر به شانه ایشان می‌گذارند؛ شروع می‌کنند به گریه کردن. یکی از پسرها سر به شانه راست گذاشته است و دیگری، سر به شانه چپ؛ هر دو پسر، بعد از هفده سال، عطر و بوی پدر مهربان را در عطر و بویی که از حضرت آقا به مشامشان رسید یافته‌اند.

رهبر انقلاب هم همین‌طور در حالت ایستاده، تامل می‌کنند تا دل بی‌قرار فرزندان شهید آرام بگیرد. همراهان، بعد از لحظاتی، به آرامی سعی می‌کنند فرزندان شهید را به خود بیاورند تا از حضرت آقا جدا شوند. پسرها جدا می‌شوند و حضرت آقا را تعارف می کنند داخل.

به محض ورود  رهبر انقلاب به خانه، همسر شهید، گریان جلو می‌آید و صورت به عبای آقا می‌گذارد و شروع می‌کند به های‌های گریه کردن. فرزندان شهید هم که لحظه‌ای آرام گرفته‌ بودند، با گریه مادرشان، دوباره  شروع می‌کنند به های های گریه. همراهان حضرت آقا مبهوت صحنه  شده‌اند و متعجبانه به آنچه در حال وقوع است می‌نگرند.  

حضرت آقا سعی می‌کنند همسر شهید را به خود بیاورند: احوالتان چطور است خانم؟

همسر شهید جواب نمی‌دهد و گریه می‌کند.

ان شا الله حالتان خوب است؟

جوابی جز گریه از همسر شهید نمی‌آید...

کتاب «کریمانه» با قیمت ۱۸ هزار تومان روانه بازار کتاب شده است.

کد N1538141

وبگردی